Атаманчук, О. М. (2019) Особливості адаптивного тестового контролю знань учнів. Науковий вісник Льотної академії. Серія: Педагогічні науки (5). с. 41-46. ISSN 2522-1477
|
Text
sbfasps_2019_5_6 (2).pdf Скачати (252kB) | Перегляд |
|
|
Text
sbfasps_2019_5_1.pdf Скачати (449kB) | Перегляд |
|
|
Text
sbfasps_2019_5_2.pdf Скачати (475kB) | Перегляд |
Резюме
Підготовка до тестування передбачає розташування завдань різного рівня важкості і тестованих з різними здібностями на шкалі таким чином, щоб ці два параметри дозволяли в кожному конкретному випадку зробити висновок про ймовірність розв’язання того чи іншого завдання. На цій особливій властивості засновано адаптивне тестування, метою якого є створення об’єктивних індивідуальних вимірників, що дозволяють автоматизувати процес контролю, оптимізувати число завдань не зменшуючи точності вимірювання.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Підрозділи: | Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра педагогіки і педагогічної майстерності > Фахові видання |
Користувач, що депонує: | Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності |
Дата внесення: | 16 Черв 2020 05:53 |
Останні зміни: | 16 Жов 2020 05:34 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/9845 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |