МДПУ репозиторій

Особливості адаптивного тестового контролю знань учнів

Атаманчук, О. М. (2019) Особливості адаптивного тестового контролю знань учнів. Науковий вісник Льотної академії. Серія: Педагогічні науки (5). с. 41-46. ISSN 2522-1477

[img]
Перегляд
Text
sbfasps_2019_5_6 (2).pdf

Скачати (252kB) | Перегляд
[img]
Перегляд
Text
sbfasps_2019_5_1.pdf

Скачати (449kB) | Перегляд
[img]
Перегляд
Text
sbfasps_2019_5_2.pdf

Скачати (475kB) | Перегляд

Резюме

Підготовка до тестування передбачає розташування завдань різного рівня важкості і тестованих з різними здібностями на шкалі таким чином, щоб ці два параметри дозволяли в кожному конкретному випадку зробити висновок про ймовірність розв’язання того чи іншого завдання. На цій особливій властивості засновано адаптивне тестування, метою якого є створення об’єктивних індивідуальних вимірників, що дозволяють автоматизувати процес контролю, оптимізувати число завдань не зменшуючи точності вимірювання.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Підрозділи: Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра педагогіки і педагогічної майстерності > Фахові видання
Користувач, що депонує: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
Дата внесення: 16 Черв 2020 05:53
Останні зміни: 16 Жов 2020 05:34
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/9845

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу