МДПУ репозиторій

Розвиток умінь англомовного писемного мовлення майбутніх учителів-філологів засобами використання інтернет–ресурсів

Матюха, Г. В. та Харченко, Т. І. (2019) Розвиток умінь англомовного писемного мовлення майбутніх учителів-філологів засобами використання інтернет–ресурсів. Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія: Філологія (8 (76)). с. 111-114. ISSN ISSN 2519-2558

[img]
Перегляд
Text
Матюха Харченко Розвиток умінь англомовного писемного мовлення майбутніх учителів-філологів засобами інтернет–ресурсів.pdf

Скачати (741kB) | Перегляд
Офіційний URL: https://lingvj.oa.edu.ua/№-8-76-2019

Резюме

Стаття присвячена огляду питань, пов’язаних з дослідженням навчання майбутніх учителів-філологів англомовного писемного мовлення. Враховуючи практичний досвід, визначено, що викладачі використовують на занятті з англійської мови комп’ютер та інші технічні засоби. Проте, використання мережі Інтернет задля розвитку в студентів філологічних факультетів умінь англомовного писемного мовлення майже не практикується. У статті охарактеризовано можливості Інтернет-ресурсів, визначено сайти, спрямовані на навчання англомовного писемного мовлення, з’ясовано види та форми писемних творів, якими мають оволодіти майбутні вчителі-філологи відповідно до програми педагогічного вишу. Досліджено, що одним із провідних завдань сучасних вищих педагогічних навчальних закладів є якісна підготовка майбутніх випускників до здійснення професійної діяльності. Доведено, що цієї мети можливо досягнути за умови систематичної практики в іншомовній комунікації не лише в усній, але й в письмовій формі, організованої на основі інноваційних методів навчання і використання можливостей мережі Інтернет.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Підрозділи: Філологічний факультет > Кафедра методики викладання германських мов
Користувач, що депонує: Кафедра методики викладання германських мов
Дата внесення: 16 Черв 2020 08:10
Останні зміни: 16 Черв 2020 08:10
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/9842

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу