Фокшек, А. В. (2012) Суб'єкт-суб'єктне управління як інноваційний шлях підготовки майбутнього вчителя. Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології, 3 (21). с. 309-315. ISSN 2312-5993
Text
2011.pdf Скачати (125kB) |
Офіційний URL: https://pedscience.sspu.sumy.ua/
Резюме
Анотація. У науковій статті узагальнені теоретичні положення щодо суті понять “інновація”, “управління” та “суб’єкт-суб’єктне управління”. Аналізуються шляхи ефективності професійної підготовки майбутніх вчителів до суб’єкт-суб’єктного управління та встановлено характерні зв’язки суб’єкт-суб’єктного управління з професійною педагогічною підготовкою. Ключові слова: інновація, інновація в освіті, новизна, інноваційна освітня технологія, управління, суб’єкт-суб’єктне управління.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Підрозділи: | Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра педагогіки і педагогічної майстерності > Фахові видання |
Користувач, що депонує: | Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності |
Дата внесення: | 08 Груд 2016 08:37 |
Останні зміни: | 13 Жов 2020 08:56 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/983 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |