Журавльова, Л. С. (2019) Теоретико-методичні основи застосування логопедичного скринінгу в логопедичній роботі з молодшими школярами. Актуальні питання корекційної освіти. Педагогічні науки (14). с. 101-120.
|
Text
Теоретико-методичнi_основи_застосування_логопедичного_скринiнгу.pdf Скачати (530kB) | Перегляд |
Резюме
У статті презентовано теоретико-методичні основи застосування логопедичного скринінгу. Зазначено, що скринінгову методику розроблено в контексті сучасної методології наукових досліджень, зокрема концепту логопедичної тераностики, запропонованого В. Тищенком. Автор статті розглядає скринінгову методику як стратегію організації логокорекційної роботи, що здатна забезпечити вчасне розпізнавання мовленнєвих порушень у дітей молодшого шкільного віку.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи |
Користувач, що депонує: | А.А. Солонська |
Дата внесення: | 15 Черв 2020 08:50 |
Останні зміни: | 15 Черв 2020 08:50 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/9817 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |