МДПУ репозиторій

Особливості знань учителів щодо специфіки мовленнєвого розвитку молодших школярів із дисграфією

Журавльова, Л. С. (2019) Особливості знань учителів щодо специфіки мовленнєвого розвитку молодших школярів із дисграфією. Науковий часопис НПУ ім. М. П. Драгоманова. Корекційна педагогіка та спеціальна психологія: зб. наук. пр. (38). с. 84-92. ISSN 2310-0893

[img]
Перегляд
Text
Особливостi_знан__вчителiв_щодо_специфiки_мовленнeвого_розвитку_молоджших_школярiв_iз_дисграфieю.pdf

Скачати (1MB) | Перегляд

Резюме

У статті презентовано результати дослідження особливостей знань і практичного досвіду вчителів початкових класів щодо роботи з молодшими школярами із дисграфією. Матеріалом дослідження слугували відповіді на запитання розробленої автором анкети, що складається з двох структурних блоків. Запитання першого блоку (з першого по дванадцяте) спрямовувались на виявлення рівня обізнаності вчителів початкових класів з особливостями роботи з дітьми із дисграфією. Запитання другого блоку (з тринадцятого по двадцяте) давали змогу зрозуміти наявність у вчителів практичного досвіду роботи з цією категорією дітей. Крім того, анкета містила запитання (індикатори), що допомагають визначити співвідношення знань і практичного досвіду роботи у вчителів початкових класів, які працюють з молодшими школярами із дисграфією. За результатами аналізу відповідей на запитання анкети сформульовано відповідні висновки.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Підрозділи: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи
Користувач, що депонує: А.А. Солонська
Дата внесення: 15 Черв 2020 11:26
Останні зміни: 15 Черв 2020 11:26
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/9811

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу