Журавльова, Л. С. (2019) Особливості знань учителів щодо специфіки мовленнєвого розвитку молодших школярів із дисграфією. Науковий часопис НПУ ім. М. П. Драгоманова. Корекційна педагогіка та спеціальна психологія: зб. наук. пр. (38). с. 84-92. ISSN 2310-0893
|
Text
Особливостi_знан__вчителiв_щодо_специфiки_мовленнeвого_розвитку_молоджших_школярiв_iз_дисграфieю.pdf Скачати (1MB) | Перегляд |
Резюме
У статті презентовано результати дослідження особливостей знань і практичного досвіду вчителів початкових класів щодо роботи з молодшими школярами із дисграфією. Матеріалом дослідження слугували відповіді на запитання розробленої автором анкети, що складається з двох структурних блоків. Запитання першого блоку (з першого по дванадцяте) спрямовувались на виявлення рівня обізнаності вчителів початкових класів з особливостями роботи з дітьми із дисграфією. Запитання другого блоку (з тринадцятого по двадцяте) давали змогу зрозуміти наявність у вчителів практичного досвіду роботи з цією категорією дітей. Крім того, анкета містила запитання (індикатори), що допомагають визначити співвідношення знань і практичного досвіду роботи у вчителів початкових класів, які працюють з молодшими школярами із дисграфією. За результатами аналізу відповідей на запитання анкети сформульовано відповідні висновки.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи |
Користувач, що депонує: | А.А. Солонська |
Дата внесення: | 15 Черв 2020 11:26 |
Останні зміни: | 15 Черв 2020 11:26 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/9811 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |