МДПУ репозиторій

Науково-теоретичні основи комплексної діагностики мовленнєвого розвитку молодших школярів з дисграфією

Журавльова, Л. С. (2019) Науково-теоретичні основи комплексної діагностики мовленнєвого розвитку молодших школярів з дисграфією. Наукові записки Бердянського державного педагогічного університету. Педагогічні науки, 1. с. 196-208. ISSN 2412-9208

[img]
Перегляд
Text
Науково-теоретичнi_основи_комплексноi_дiагностики_мовленнeвого_розвитку_молодших_школярiв_з_дисграфieю.pdf

Скачати (525kB) | Перегляд

Резюме

У статті розкрито теоретичні основи комплексної діагностики мовленнєвого розвитку молодших школярів. Актуалізовано питання щодо вивчення мовленнєвого розвитку дітей молодшого шкільного віку та вчасного запобігання порушенням у них писемного мовлення, що є надзвичайно важливими напрямами логокорекційної роботи. Підкреслено, що навчання молодших школярів у початковій школі вимагає результативної діагностики їхньої мовленнєвої функції з урахуванням сучасних міждисциплінарних даних про мовленнєву діяльність, яка повинна досліджуватись комплексно. Наголошено на тому, що мовленнєвий розвиток учнів молодшого шкільного віку, які мають труднощі у формуванні письма або його порушення, значною мірою залежить від організації ефективного корекційно-освітнього процесу в закладах загальної середньої освіти. Розкрито сутнісні характеристики понять “діагностика”, “діагностування”.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Підрозділи: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи > Фахові видання
Користувач, що депонує: А.А. Солонська
Дата внесення: 15 Черв 2020 10:38
Останні зміни: 07 Груд 2020 08:29
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/9810

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу