Журавльова, Л. С. (2019) Науково-теоретичні основи комплексної діагностики мовленнєвого розвитку молодших школярів з дисграфією. Наукові записки Бердянського державного педагогічного університету. Педагогічні науки, 1. с. 196-208. ISSN 2412-9208
|
Text
Науково-теоретичнi_основи_комплексноi_дiагностики_мовленнeвого_розвитку_молодших_школярiв_з_дисграфieю.pdf Скачати (525kB) | Перегляд |
Резюме
У статті розкрито теоретичні основи комплексної діагностики мовленнєвого розвитку молодших школярів. Актуалізовано питання щодо вивчення мовленнєвого розвитку дітей молодшого шкільного віку та вчасного запобігання порушенням у них писемного мовлення, що є надзвичайно важливими напрямами логокорекційної роботи. Підкреслено, що навчання молодших школярів у початковій школі вимагає результативної діагностики їхньої мовленнєвої функції з урахуванням сучасних міждисциплінарних даних про мовленнєву діяльність, яка повинна досліджуватись комплексно. Наголошено на тому, що мовленнєвий розвиток учнів молодшого шкільного віку, які мають труднощі у формуванні письма або його порушення, значною мірою залежить від організації ефективного корекційно-освітнього процесу в закладах загальної середньої освіти. Розкрито сутнісні характеристики понять “діагностика”, “діагностування”.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи > Фахові видання |
Користувач, що депонує: | А.А. Солонська |
Дата внесення: | 15 Черв 2020 10:38 |
Останні зміни: | 07 Груд 2020 08:29 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/9810 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |