МДПУ репозиторій

Значення дисципліни “Теорія і методика викладання класичного танцю” у процесі професійної підготовки студентів-хореографів закладів вищої освіти

Червонська, Л. М. (2020) Значення дисципліни “Теорія і методика викладання класичного танцю” у процесі професійної підготовки студентів-хореографів закладів вищої освіти. Наукові записки Бердянського державного педагогічного університету. Педагогічні науки, 1. с. 484-492. ISSN 2412-9208

[img]
Перегляд
Text
Червонська_Наукові-записки-випуск-12020-1.pdf

Скачати (612kB) | Перегляд

Резюме

У статті розглянуто особливості професійної підготовки студентів-хореографів вищих закладів освіти у процесі вивчення дисципліни “Теорія і методика викладання класичного танцю”. Актуалізовано проблему компетентісного підхіду, що є основою підготовки майбутніх фахівців, який передбачає розвиток в особистості здатності орієнтування у розмаїтті складних ситуацій, вміння прогнозувати результати своєї діяльності і нести за них відповідальність, швидко переключатись з одного виду діяльності на інший, поєднувати виконання різних функцій. Розкрито сутність понять “професійна підготовка”, “компетентісний підхід”. Визначено основні нормативні документи забезпечення освітнього процесу професійної хореографічної підготовки здобувачів вищої освіти. В дослідженні актуалізовано питання самостійної підготовки студентів-хореографів до уроку класичного танцю, розуміння ними особливостей структурної побудови та змісту дисципліни “Теорія і методика викладання класичного танцю” на різних етапах вивчення.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Підрозділи: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра теорії і методики музичної освіти та хореографії > Фахові видання
Користувач, що депонує: Лілія Червонська
Дата внесення: 11 Черв 2020 11:11
Останні зміни: 07 Груд 2020 08:29
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/9709

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу