Червонська, Л. М. (2020) Значення дисципліни “Теорія і методика викладання класичного танцю” у процесі професійної підготовки студентів-хореографів закладів вищої освіти. Наукові записки Бердянського державного педагогічного університету. Педагогічні науки, 1. с. 484-492. ISSN 2412-9208
|
Text
Червонська_Наукові-записки-випуск-12020-1.pdf Скачати (612kB) | Перегляд |
Резюме
У статті розглянуто особливості професійної підготовки студентів-хореографів вищих закладів освіти у процесі вивчення дисципліни “Теорія і методика викладання класичного танцю”. Актуалізовано проблему компетентісного підхіду, що є основою підготовки майбутніх фахівців, який передбачає розвиток в особистості здатності орієнтування у розмаїтті складних ситуацій, вміння прогнозувати результати своєї діяльності і нести за них відповідальність, швидко переключатись з одного виду діяльності на інший, поєднувати виконання різних функцій. Розкрито сутність понять “професійна підготовка”, “компетентісний підхід”. Визначено основні нормативні документи забезпечення освітнього процесу професійної хореографічної підготовки здобувачів вищої освіти. В дослідженні актуалізовано питання самостійної підготовки студентів-хореографів до уроку класичного танцю, розуміння ними особливостей структурної побудови та змісту дисципліни “Теорія і методика викладання класичного танцю” на різних етапах вивчення.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра теорії і методики музичної освіти та хореографії > Фахові видання |
Користувач, що депонує: | Лілія Червонська |
Дата внесення: | 11 Черв 2020 11:11 |
Останні зміни: | 07 Груд 2020 08:29 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/9709 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |