МДПУ репозиторій

Маркетинг та менеджмент реформування освіти в термінах та поняттях

Петренко, В. А. (2020) Маркетинг та менеджмент реформування освіти в термінах та поняттях. Економіка, управління, освіта і наука: трансфер теорії і практики в умовах цифрової глобалізації: матеріали міжнар. наук.-практ. конф., 14-15 січ. 2020 р.. с. 27-29.

[img]
Перегляд
Text
Петренко 27-29.pdf

Скачати (1MB) | Перегляд

Резюме

Реформування системи освіти в Україні поступово витіснило розпорядчо-регламентуючою документацією, якою керується університетська спільнота, такі поняття як "знання", "уміння", "навички" тощо. Це відбулося на тлі зміни пріоритетів освітнього процесу від усталених цілей надання знань широкому загалу і максимальному охопленню ними до пошуку механізмів згортання кількості закладів освіти, регіональними диспаритетом із дотриманням якісних складових освіти разом із практикоорієнтованим змістом, іншомовною компонентою, критеріями відповідності науково-педагогічного працівника, правилам ліцензування спеціальностей та акредитації освітніх програм, умовам вступу до закладів освіти та отриманням повної середньої освіти та іншими компонентами, векторами реформи у вигляді рекомендаційно-інструктивних вказівок, нових законів, концепцій, стратегій, силабусів, візій, мети і місії закладів освіти.

Тип елементу : Стаття
Теми: H Суспільні науки > H Суспільні науки (Загальне)
H Суспільні науки > HA Статистика
H Суспільні науки > HB Економічна теорія
H Суспільні науки > HC Економічна історія і становище
Підрозділи: Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра управління та адміністрування
Користувач, що депонує: Кафедра управління та адміністрування
Дата внесення: 12 Черв 2020 10:28
Останні зміни: 12 Черв 2020 10:28
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/9708

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу