Петренко, В. А. (2020) Маркетинг та менеджмент реформування освіти в термінах та поняттях. Економіка, управління, освіта і наука: трансфер теорії і практики в умовах цифрової глобалізації: матеріали міжнар. наук.-практ. конф., 14-15 січ. 2020 р.. с. 27-29.
|
Text
Петренко 27-29.pdf Скачати (1MB) | Перегляд |
Резюме
Реформування системи освіти в Україні поступово витіснило розпорядчо-регламентуючою документацією, якою керується університетська спільнота, такі поняття як "знання", "уміння", "навички" тощо. Це відбулося на тлі зміни пріоритетів освітнього процесу від усталених цілей надання знань широкому загалу і максимальному охопленню ними до пошуку механізмів згортання кількості закладів освіти, регіональними диспаритетом із дотриманням якісних складових освіти разом із практикоорієнтованим змістом, іншомовною компонентою, критеріями відповідності науково-педагогічного працівника, правилам ліцензування спеціальностей та акредитації освітніх програм, умовам вступу до закладів освіти та отриманням повної середньої освіти та іншими компонентами, векторами реформи у вигляді рекомендаційно-інструктивних вказівок, нових законів, концепцій, стратегій, силабусів, візій, мети і місії закладів освіти.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | H Суспільні науки > H Суспільні науки (Загальне) H Суспільні науки > HA Статистика H Суспільні науки > HB Економічна теорія H Суспільні науки > HC Економічна історія і становище |
Підрозділи: | Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра управління та адміністрування |
Користувач, що депонує: | Кафедра управління та адміністрування |
Дата внесення: | 12 Черв 2020 10:28 |
Останні зміни: | 12 Черв 2020 10:28 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/9708 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |