Таблер, Т. І. (2019) Електронні освітні ігрові ресурси як інтерактивні засоби навчання нової української школи. Особистісно-професійний розвиток учителя Нової української школи: світові освітні практики, український контекст: матеріали ІІ Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю. с. 254-258.
|
Text
тези.pdf Скачати (606kB) | Перегляд |
Резюме
Анотація. Дидактичні (навчальні) ігри – один із видів електронних освітніх ігрових ресурсів. Досвід використання яких вказує на доцільність впровадження їх в освітній процес. Апробовано на практиці дидактичні ігри з математики, в основі яких лежить ігрова інтерактивна форма подачі матеріалу, що повністю відповідає принципам Нової української школи.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи |
Підрозділи: | Учасники-партнери репозиторію МДПУ |
Користувач, що депонує: | Кафедра математики і фізики |
Дата внесення: | 11 Черв 2020 10:41 |
Останні зміни: | 11 Черв 2020 10:41 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/9701 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |