МДПУ репозиторій

До питання розподілу комп’ютерних засобів навчання математики за рівнями інтерактивності

Таблер, Т. І. (2020) До питання розподілу комп’ютерних засобів навчання математики за рівнями інтерактивності. Інноваційна педагогіка, 3 (22). с. 46-51. ISSN ISSN 2663-6085

[img]
Перегляд
Text
яяяя.pdf

Скачати (316kB) | Перегляд

Резюме

Анотація. В статті проведений аналіз комп’ютерних засобів навчання за рівнями інтерактивності. Оскільки визначення комп’ютерних засобів включає в себе апаратне і програмне забезпечення комп’ютера, то в статті розглядаються програми, які працюють не лише з комп’ютерами, але й планшетами, інтерактивними дошками, смартфонами. Програмною складовою комп’ютерних засобів є електронні засоби навчання, педагогічні програмні засоби, електронні освітні ресурси, які орієнтовані на безпосередню взаємодію з учнями та класифіковані за різними типами інтерактивності. Виявлено, що питанню рівнів інтерактивності комп’ютерних програм, електронних засобів навчання надавали більше зарубіжні вчені ніж вітчизняні науковці, що засвідчує нагальну потребу в розгляданні та розширенні класифікації цих засобів за рівнями інтерактивності. Аналіз літератури показав, що комп’ютерні засоби навчання поділяються за п’ятьма, чотирма та трьома рівнями інтерактивності. Розподіл комп’ютерних засобів за ступенями інтерактивності від 0 до 5 досить ретельний, класифікація за чотирьома рівнями інтерактивності (І, ІІ, ІІІ, ІV) мультимедійних комп’ютерних програм включає в себе умовно-пасивну форму, яка не вимагає від користувача жодних керованих впливів на контент. В статті ми розглядаємо приклади застосування комп’ютерних засобів навчання математики за трьома рівнями інтерактивності: реактивна взаємодія; активна взаємодія та взаємна взаємодія. Відповідно до кожного рівня наведено моделі, що створені за допомогою універсальних та спеціалізованих програмних засобів для використання на уроках математики. Виявлено, що на уроках математики моделі І рівня інтерактивності доречно використовувати для вивчення або повторення навчального матеріалу, моделі ІІ рівня доцільно використовувати для унаочнення прикладних та практичних задач, моделі ІІІ рівня допоможуть взяти участь у різноманітних проєктах та організувати дослідницьку роботу учнів. Ключові слова: Комп’ютерний засіб навчання; комп’ютерні засоби навчання математики; інтерактивність; рівень інтерактивності; освітні електронні засоби навчання; класифікація за рівнем інтерактивності.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи
Підрозділи: Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра педагогіки і педагогічної майстерності > Фахові видання
Користувач, що депонує: Кафедра математики і фізики
Дата внесення: 11 Черв 2020 12:46
Останні зміни: 06 Жов 2020 07:43
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/9699

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу