Таблер, Т. І. (2019) Сучасні дидактичні засоби навчання математики. Науковий вісник Льотної академії. Серія: Педагогічні науки (5). с. 240-247. ISSN 2522-1477
|
Text
41в інтернеті.pdf Скачати (2MB) | Перегляд |
Резюме
Анотація. У статті проаналізовано поняття та класифікація засобів навчання. З урахуванням розвитку інформаційних технологій та зважаючи на традиційну класифікацію засобів навчання, розроблена власна класифікація сучасних дидактичні засобів навчання математики за ознакою інтерактивності. В рамках класифікації введені та описані нові авторські дидактичні засоби, а саме інтерактивний плакат, мультискрипт, які належать до засобів третього рівня інтерактивності. Ключові слова: засоби навчання, сучасні засоби навчання, засоби навчання математики, класифікація засобів навчання, інтерактивність, рівні інтерактивності, інтерактивний плакат, мультискрипт.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи |
Підрозділи: | Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра педагогіки і педагогічної майстерності > Фахові видання |
Користувач, що депонує: | Кафедра математики і фізики |
Дата внесення: | 11 Черв 2020 11:05 |
Останні зміни: | 07 Груд 2020 08:44 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/9696 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |