Єрмоленко, С. І. та Митяй, З. О. та Сіроштан, Т. В. (2019) Педагогічна інноватика: досвід та перспективи Нової української школи . Уроки фонетики в Новій українській школі на засадах компетентнісного й особистісно-орієнтованого підходу до навчання. Проектний звіт. ТОВ "КолорПринт", Мелітополь.
|
Text
альманах2019.pdf Скачати (539kB) | Перегляд |
Резюме
У сучасній Концепції “Нова українська школа ˮ важливу роль відіграє розумне поєднання інтелекту та духовності, усвідомленого і керованого розвитку внутрішніх переконань і потреб особистості, формування нової системи пізнання. Великою мірою формуванню мовленнєвих умінь і навичок сприяє компетентнісний й особистісно-орієнтований підхід до навчання. Останнім часом переглянуті застарілі підходи до викладання традиційних уроків із метою вкраплення до них елементів компетентнісного й особистісно-орієнтованого підходу до навчання. На нашу думку, фонетику в загальноосвітніх навчальних закладах найкраще вивчати в комплексі з усіма рівнями мови (синтаксисом, морфологією, лексикою і фразеологією), а не лише з орфоепією, орфографією, графікою.
Тип елементу : | Монографія (Проектний звіт) |
---|---|
Теми: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Підрозділи: | Філологічний факультет > Кафедра української мови |
Користувач, що депонує: | Кафедра української мови |
Дата внесення: | 11 Черв 2020 08:10 |
Останні зміни: | 23 Вер 2020 06:21 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/9669 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |