МДПУ репозиторій

Педагогічна інноватика: досвід та перспективи Нової української школи . Уроки фонетики в Новій українській школі на засадах компетентнісного й особистісно-орієнтованого підходу до навчання

Єрмоленко, С. І. та Митяй, З. О. та Сіроштан, Т. В. (2019) Педагогічна інноватика: досвід та перспективи Нової української школи . Уроки фонетики в Новій українській школі на засадах компетентнісного й особистісно-орієнтованого підходу до навчання. Проектний звіт. ТОВ "КолорПринт", Мелітополь.

[img]
Перегляд
Text
альманах2019.pdf

Скачати (539kB) | Перегляд

Резюме

У сучасній Концепції “Нова українська школа ˮ важливу роль відіграє розумне поєднання інтелекту та духовності, усвідомленого і керованого розвитку внутрішніх переконань і потреб особистості, формування нової системи пізнання. Великою мірою формуванню мовленнєвих умінь і навичок сприяє компетентнісний й особистісно-орієнтований підхід до навчання. Останнім часом переглянуті застарілі підходи до викладання традиційних уроків із метою вкраплення до них елементів компетентнісного й особистісно-орієнтованого підходу до навчання. На нашу думку, фонетику в загальноосвітніх навчальних закладах найкраще вивчати в комплексі з усіма рівнями мови (синтаксисом, морфологією, лексикою і фразеологією), а не лише з орфоепією, орфографією, графікою.

Тип елементу : Монографія (Проектний звіт)
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Підрозділи: Філологічний факультет > Кафедра української мови
Користувач, що депонує: Кафедра української мови
Дата внесення: 11 Черв 2020 08:10
Останні зміни: 23 Вер 2020 06:21
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/9669

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу