Власенко, Е. А. (2019) Специфiка органiзацiї самостiйної роботи в інструментальній-підготовці студентів-піаністів. Регіональні культурні, мистецькі та освітні практики матеріали VІ міжнар. електронної наук.-практ. конф., 14-15 берез. 2019 р. (1). с. 21-26.
|
Text
СПЕЦИФIКА ОРГАНIЗАЦIЇ САМОСТIЙНОЇ РОБОТИ.pdf Скачати (1MB) | Перегляд |
Резюме
Для того, щоб навчити студента-піаніста свідомо і самостійно вирішувати поставлені перед ним художні завдання, доцільно застосовувати: цілеспрямоване вправляння; самостійну робота учня на уроці (напівсамостійність); розвиток слухової уваги; виховання самоконтролю; диференційоване дозування виконавських завдань.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | M Музика і книги про музику > MT Музичні вказівки і вивчення |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра інструментального виконавства та музичного мистецтва естради |
Користувач, що депонує: | Кафедра інструментального виконавства та музичного мистецтва естради |
Дата внесення: | 10 Черв 2020 11:07 |
Останні зміни: | 10 Черв 2020 11:07 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/9660 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |