МДПУ репозиторій

Екзистенціал-іманентна прагматика і виховання дітей

Волков, О. Г. (2019) Екзистенціал-іманентна прагматика і виховання дітей. Інноваційна педагогіка, 1 (14). с. 193-197. ISSN ISSN 2663-6085

[img]
Перегляд
Text
Волков О. Г. Екзистенціонал-іманентна прагматика.pdf

Скачати (638kB) | Перегляд

Резюме

Розглянуто можливість використання основних положень екзистенційно-іманетної прагматики у вирішенні освітніх проблем у вищих навчальних закладах. Показано, як в ній використовуються основні положення екзистенціалізму М. Гайдеггера та аналітичної філософії освіти Р. Пітерса. Особливість екзистенційно-іманентного прагматичного методу полягає в тому, що він поєднує лінгвістичні прагматичні методи, екзистенціальну аналітику, необхідну для поглибленого вивчення стану дитини. Велике значення має метод концептуалізації, який широко використовується в аналітичній філософії, що передбачає виявлення взаємопов’язаних і взаємно визначених понять і смислів, які вона переживає. Призначення смислів існування є у висвітленні положення дитини в світі і прийняття власної позиції, що може бути проявом несвідомості і спонтанності, необхідність випробування одного і інших і визначення допустимого. Мета вихователя в цьому контексті полягає в тому, щоб визначити усвідомлення існування, які формують сутність дитини і змінювати їх, якщо це необхідно.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Підрозділи: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи > Фахові видання
Користувач, що депонує: Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи
Дата внесення: 09 Черв 2020 11:50
Останні зміни: 06 Жов 2020 07:43
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/9653

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу