Волков, О. Г. (2019) Екзистенціал-іманентна прагматика і виховання дітей. Інноваційна педагогіка, 1 (14). с. 193-197. ISSN ISSN 2663-6085
|
Text
Волков О. Г. Екзистенціонал-іманентна прагматика.pdf Скачати (638kB) | Перегляд |
Резюме
Розглянуто можливість використання основних положень екзистенційно-іманетної прагматики у вирішенні освітніх проблем у вищих навчальних закладах. Показано, як в ній використовуються основні положення екзистенціалізму М. Гайдеггера та аналітичної філософії освіти Р. Пітерса. Особливість екзистенційно-іманентного прагматичного методу полягає в тому, що він поєднує лінгвістичні прагматичні методи, екзистенціальну аналітику, необхідну для поглибленого вивчення стану дитини. Велике значення має метод концептуалізації, який широко використовується в аналітичній філософії, що передбачає виявлення взаємопов’язаних і взаємно визначених понять і смислів, які вона переживає. Призначення смислів існування є у висвітленні положення дитини в світі і прийняття власної позиції, що може бути проявом несвідомості і спонтанності, необхідність випробування одного і інших і визначення допустимого. Мета вихователя в цьому контексті полягає в тому, щоб визначити усвідомлення існування, які формують сутність дитини і змінювати їх, якщо це необхідно.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи > Фахові видання |
Користувач, що депонує: | Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи |
Дата внесення: | 09 Черв 2020 11:50 |
Останні зміни: | 06 Жов 2020 07:43 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/9653 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |