Волкова, В. А. та Федорова, Г. П. (2020) Індивідуальний підхід до обдарованих дітей старшого дошкільного віку в образотворчій діяльності. WayScience, 1. с. 209-212. ISSN 2664-4819
|
Text
Волкова_обдаровані діти.pdf Скачати (241kB) | Перегляд |
Резюме
Обдарованість можна потрактувати як сукупність задатків, що визначають межі розвитку, ці задатки залежать від впливів довкілля, а також змінюються у процесі освітньої діяльності. Індивідуальний підхід – здійснення педагогічного процесу з урахуванням індивідуальних особливостей дитини, що значною мірою впливають на її поведінку в різних життєвих ситуаціях. Сутність індивідуального підходу виявляється в тому, що загальні завдання виховання, які стоять перед педагогом, вирішуються за допомогою педагогічного впливу на кожну дитину, виходячи зі знання її психологічних особливостей і умов життя.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи |
Користувач, що депонує: | Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи |
Дата внесення: | 10 Черв 2020 12:10 |
Останні зміни: | 10 Черв 2020 12:10 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/9631 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |