МДПУ репозиторій

Індивідуальний підхід до обдарованих дітей старшого дошкільного віку в образотворчій діяльності

Волкова, В. А. та Федорова, Г. П. (2020) Індивідуальний підхід до обдарованих дітей старшого дошкільного віку в образотворчій діяльності. WayScience, 1. с. 209-212. ISSN 2664-4819

[img]
Перегляд
Text
Волкова_обдаровані діти.pdf

Скачати (241kB) | Перегляд

Резюме

Обдарованість можна потрактувати як сукупність задатків, що визначають межі розвитку, ці задатки залежать від впливів довкілля, а також змінюються у процесі освітньої діяльності. Індивідуальний підхід – здійснення педагогічного процесу з урахуванням індивідуальних особливостей дитини, що значною мірою впливають на її поведінку в різних життєвих ситуаціях. Сутність індивідуального підходу виявляється в тому, що загальні завдання виховання, які стоять перед педагогом, вирішуються за допомогою педагогічного впливу на кожну дитину, виходячи зі знання її психологічних особливостей і умов життя.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Підрозділи: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи
Користувач, що депонує: Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи
Дата внесення: 10 Черв 2020 12:10
Останні зміни: 10 Черв 2020 12:10
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/9631

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу