МДПУ репозиторій

Створення мелодії старшими дошкільниками в методиці музичного конструювання

Волков, О. Г. та Волкова, В. А. (2019) Створення мелодії старшими дошкільниками в методиці музичного конструювання. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах: зб. наук. пр., 1 (66). с. 30-35. ISSN 1992-5786

[img]
Перегляд
Text
Волков_стаття Створення мелодии Запоріж.pdf

Скачати (185kB) | Перегляд

Резюме

У статті теоретично обґрунтовано створення мелодії в методиці музичного конструювання. Основним елементом музичної мови виділяється ладовий оборот. Вони розглядається як цеглинки, з яких діти будують мелодію. Мелодія – це сукупність ладових оборотів. Для її створення можна вільно чергувати ладові обороти. Один і той самий ладовий оборот в різних точках розташування може виконувати різні функції, породжувати різні мелодії. Послідовність ладових цеглинок, їхнє чергування є композиційним ритмом. Планування композиційного ритму є обов’язковим компонентом конструювання мелодії. Конструювання мелодії стає не спонтанним виявом творчої інтуїції, а осмисленим творчим процесом.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
M Музика і книги про музику > M Музика
Підрозділи: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи > Фахові видання
Користувач, що депонує: Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи
Дата внесення: 09 Черв 2020 07:37
Останні зміни: 08 Жов 2020 11:32
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/9628

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу