МДПУ репозиторій

Соціальне значення відеоігор для учнівської молоді: аналіз науково-практичного досвіду

Чудакова, Влада В’ячеславівна (2020) Соціальне значення відеоігор для учнівської молоді: аналіз науково-практичного досвіду. In: Традиції та новації у розвитку сучасної соціологічної науки: дослідження молодих вчених, 26.02.2020, Київ.

[img]
Перегляд
Text
Чудакова.pdf

Скачати (589kB) | Перегляд

Резюме

У матеріалах автором розглядається соціальне значення відеоігор у житті людини. Їх позитивний вплив на здоров’я і психічний стан. Розкривається поняття відеогра і кіберспорт.

Тип елементу : Доповідь на конференції або симпозіумі (Інший)
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Підрозділи: Учасники-партнери репозиторію МДПУ
Користувач, що депонує: Користувачі 4349 не знайдено.
Дата внесення: 05 Черв 2020 08:26
Останні зміни: 05 Черв 2020 08:26
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/9590

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу