Бунчук, О. В. та Єрошкіна, Є. (2019) Особливості формування культури спілкування учнів старшої школи на уроках з української мови та літератури. In: Актуальні питання підготовки майбутніх фахівців педагогічної освіти в умовах освітніх трансформацій: матеріали IV Всеукр. наук.-практ. конф., 26 грудня 2019 р., МДПУ імені Б. Хмельницького, кафедра педагогіки і педагогічної майстерності.
|
Text
тези Бунчук-Єрошкіна.pdf Скачати (229kB) | Перегляд |
Резюме
У вітчизняних та зарубіжних дослідженнях у процесі дослідження проблеми формування культури спілкування, науковці роблять акцент на важливості спілкування в житті школяра, оскільки відносини з товаришами знаходяться в центрі життя учня старшої школи і визначають всі інші сторони їх поведінки і діяльності. Спілкування, як діяльність, є важливим елементом побудови взаємовідносин з іншими людьми. Саме під час спілкування в шкільному віці відбуваються процеси розширення світогляду юнаків та дівчат, які долучаються в різні види діяльності Комунікація визначається як ключове вміння, яке складається з умінь говорити й слухати, читати й писати, тому мову використовують у комунікації як важливий інструмент, який впливає на результат комунікативної дії, але спілкуючись, підліток або старшокласник повинен говорити не заради самої мови, а заради того, щоб вона здійснила потрібний вплив. Спілкування часто розглядається як вид діяльності, і відповідно, виявляється тільки в діяльності учня та зумовлює його здатність до цілеспрямованої продуктивної діяльності та кооперації
Тип елементу : | Доповідь на конференції або симпозіумі (Стаття) |
---|---|
Теми: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи |
Підрозділи: | Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра педагогіки і педагогічної майстерності |
Користувач, що депонує: | Бунчук Оксана |
Дата внесення: | 05 Черв 2020 12:00 |
Останні зміни: | 05 Черв 2020 12:00 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/9583 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |