МДПУ репозиторій

Впровадження дистанційного навчання у закладах вищої освіти – вимога сучасності

Попелешко, Ю. І. та Бунчук, О. В. та Єрмак, Ю. І. (2020) Впровадження дистанційного навчання у закладах вищої освіти – вимога сучасності. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах: зб. наук. праць (70). с. 23-26. (У процесі публікації)

[img] Text (Система дистанційного навчання, на сьогоднішній день, надзвичайно затребувана і популярна в закладах вищої освіти України, оскільки суспільство перебуває на карантинних заходах. Дистанційне навчання передбачає високотехнологічний підхід до процесу передач)
Попелешко, Бунчук, Єрмак_стаття.pdf - Представлена Версія
Restricted to Тільки зареєстровані користувачі

Скачати (374kB) | Запит копії

Резюме

Система дистанційного навчання, на сьогоднішній день, надзвичайно затребувана і популярна в закладах вищої освіти України, оскільки суспільство перебуває на карантинних заходах. Дистанційне навчання передбачає високотехнологічний підхід до процесу передачі знань і дає можливість створення системи масового безперервного самонавчання, загального обміну інформацією. Саме ця система може найбільш адекватно і гнучко реагувати на потреби суспільства щодо підготовки високопрофесійних фахівців. Крім того, впровадження дистанційного навчання уможливлює на практиці ідею неперервної освіти, навчання через усе життя. У зв'язку з чим виникає ряд питань, які спонукають дослідників до необхідності моніторингу можливих змін якості освіти, а також до обґрунтування мотивів і стимулів переходу вітчизняних ЗВО від традиційного способу організації навчального процесу до передових форм навчання, в числі яких дистанційне навчання, що реалізовується за допомогою електронних курсів. Суспільство починає сприймати й оцінювати дистанційну освіту передусім як доступний і зручний формат отримання особистісно і професійно значущої інформації. Масове звернення аудиторії з різних куточків світу до онлайн-курсів як систематизованої, адаптованої й дидактично структурованої інформації свідчить про актуальну потребу в ній. У цьому сенсі онлайн-освіту можна трактувати як самостійну інформаційно-пошукову діяльність користувача всесвітньої електронної мережі. ЗВО мають цілий ряд мотивів до впровадження системи дистанційного навчання, проте представляється виправданим побоювання, що в розрізі окремих напрямків підготовки повне заміщення очної освіти дистанційною не тільки неможливо, але і небажано. У зв'язку з цим виникає логічне питання, аналізу якого присвячена дана публікація: наскільки затребуваним є дистанційне навчання серед здобувачів педагогічних спеціальностей. Для перевірки гіпотези нами було проведено анкетування студентів, спрямоване на з'ясування цілей, обставин, переваг і недоліків, обмежуючих чинників, виявлених здобувачами протягом усього їхнього досвіду користування системою дистанційного навчання, так само як і на з'ясування суб'єктивних уявлень здобувачів про перспективи і доцільність подальшого розвитку дистанційного навчання в ЗВО. В контексті означеного, автори також звернуть увагу на поширені проблеми, позитивні і негативні сторони дистанційного навчання з точки зору користувачів.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Підрозділи: Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра педагогіки і педагогічної майстерності > Фахові видання
Користувач, що депонує: Бунчук Оксана
Дата внесення: 15 Черв 2020 11:37
Останні зміни: 08 Жов 2020 06:09
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/9578

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу