Дуйловська, І. М. (2020) Методи літературознавчого аналізу та проблема літературної освіти в школі. Українські студії в європейському контексті: зб. наук. пр. (1). с. 276-279.
|
Text
duylovska_2020_276.pdf Скачати (167kB) | Перегляд |
Резюме
У статті розглядаються методи літературознавчого аналізу, зокрема акцентується увага на послідовному та мовностильовому. Також досліджуються проблеми сучасної літературної освіти у школі під час викладання літератури в закладах загальної середньої освіти. Ключові слова: літературна освіта, українська література, художній твір, аналіз художніх творів, духовний розвиток особистості.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | P Мова та література > PN Література (Загальне) |
Підрозділи: | Філологічний факультет > Кафедра української і зарубіжної літератури |
Користувач, що депонує: | Кафедра української і зарубіжної літератури |
Дата внесення: | 04 Черв 2020 15:39 |
Останні зміни: | 04 Черв 2020 15:39 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/9566 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |