МДПУ репозиторій

Методи літературознавчого аналізу та проблема літературної освіти в школі

Дуйловська, І. М. (2020) Методи літературознавчого аналізу та проблема літературної освіти в школі. Українські студії в європейському контексті: зб. наук. пр. (1). с. 276-279.

[img]
Перегляд
Text
duylovska_2020_276.pdf

Скачати (167kB) | Перегляд

Резюме

У статті розглядаються методи літературознавчого аналізу, зокрема акцентується увага на послідовному та мовностильовому. Також досліджуються проблеми сучасної літературної освіти у школі під час викладання літератури в закладах загальної середньої освіти. Ключові слова: літературна освіта, українська література, художній твір, аналіз художніх творів, духовний розвиток особистості.

Тип елементу : Стаття
Теми: P Мова та література > PN Література (Загальне)
Підрозділи: Філологічний факультет > Кафедра української і зарубіжної літератури
Користувач, що депонує: Кафедра української і зарубіжної літератури
Дата внесення: 04 Черв 2020 15:39
Останні зміни: 04 Черв 2020 15:39
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/9566

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу