МДПУ репозиторій

Законодавча база реалізації гендерної культури в навчально-виховному процесі ЗВО

Шлєіна, Л. І. (2020) Законодавча база реалізації гендерної культури в навчально-виховному процесі ЗВО. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах: зб. наук. пр., 3 (69). с. 177-181. ISSN 1992-5786

[img]
Перегляд
Text
38.pdf

Скачати (271kB) | Перегляд

Резюме

Статтю присвячено питанню гендерної рівності, актуалізовано як у ратифікованих міжнародних документах, так і в Конституції та в низці освітніх законодавчих актів, що підтверджує потребу в закладанні підґрунтя для імплементації ґендерного підходу в навчально-виховну роботу закладів вищої освіти. Забезпечення прав і свобод людини визначає сьогодні діяльність держави, а творення нових форм суспільних відносин між статями на основі світових загальнолюдських стандартів дотримання прав людини є необхідною умовою перебудови України в контексті світового співтовариства, розбудови нових форм міжнародного спілкування. Визначення в Конституції України принципу рівноправності жінок і чоловіків свідчить про вихід Української держави і громадянського суспільства на європейський і світовий рівні розв’язання ґендерних проблем. Проблема створення в Україні суспільства гендерної рівності сьогодні актуальна. Процес інтегрування гендерних досліджень гальмується, і, вірогідно, не лише через певні суспільні обставини. Необхідно констатувати, що до визнання існування ген- дерної асиметрії не готові як більшість академічних учених, так і переважна більшість пересічних громадян. Суспільна свідомість як найбільш статичний елемент суспільного життя лише певною мірою залежить від законодавчих механізмів врегулювання суспільних відносин. Це також зумовлено поділом сфер суспільного життя на публічну та приватну. Важливим є не тільки створення достат- нього нормативно-правового поля, а і його дотримання. Ця проблема не втратила актуальності, оскільки є факти порушення та ігнорування чинного законодавства. У результаті дослідження встановлено, що в Україні на сьогодні питання гендерної рівності акту- алізовано як у ратифікованих міжнародних документах, так і в Конституції та в низці освітніх зако- нодавчих актів, що підтверджує потребу в закладання підґрунтя для імплементації гендерного під- ходу в навчально-виховну програму підготовки здобувачів вищої освіти.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Підрозділи: Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра педагогіки і педагогічної майстерності > Фахові видання
Користувач, що депонує: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
Дата внесення: 04 Черв 2020 15:36
Останні зміни: 08 Жов 2020 06:10
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/9534

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу