МДПУ репозиторій

Нормативно-правове забезпечення професійного розвитку вчителів у системі підвищення кваліфікації України (кінець ХХ – початок ХХІ ст.)

Тарасова, В. А. (2020) Нормативно-правове забезпечення професійного розвитку вчителів у системі підвищення кваліфікації України (кінець ХХ – початок ХХІ ст.). Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка. Серія: Педагогічні науки. (У процесі публікації)

[img]
Перегляд
Text
НОРМАТИВНО-ПРАВОВЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ПРОФЕСІЙНОГО РОЗВИТКУ ВЧИТЕЛІВ-конвертирован.pdf

Скачати (350kB) | Перегляд

Резюме

Стаття висвітлює питання реформування освітньої галузі кінця ХХ століття, розглянуто нормативно-правові документи, що сприяли становленню системи підвищення кваліфікації України кінця ХХ – початку ХХІ ст. та створювали умови для розвитку професійної компетентності вчителів. Висвітлено періодизацію становлення і розвитку системи підвищення кваліфікації, що створювалися з метою забезпечення безперервної освіти протягом життя. Ретроспективний аналіз системи післядипломної вітчизняної освіти дозволяє узагальнити деякі аспекти професійного розвитку вчителів, що стимулювали до розвитку професійної компетентності вчителів. Основними з них є тенденція зростання суспільних вимог до особистості вчителя, ускладненням та розширенням функцій педагога, який із наставника, джерела інформації перетворився на вченого особливого типу, що поєднував у собі педагога-експериментатора, теоретика і практика, керівника дослідницького дитячого колективу, психолога і вихователя.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > LA Історія освіти
Підрозділи: Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра педагогіки і педагогічної майстерності > Фахові видання
Користувач, що депонує: Вікторія Тарасова
Дата внесення: 04 Черв 2020 09:08
Останні зміни: 13 Жов 2020 05:47
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/9511

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу