Пройчев, С. М. та Чемерис, Г. Ю. (2020) Аналіз інструментарію інтернет розсилки для освітніх цілей. Ukrainian Journal of Educational Studies and Information Technology, 8 (1). с. 50-61. ISSN 2521-1234 online
|
Text
аналіз інструментарію.pdf Скачати (1MB) | Перегляд |
Резюме
На основі аналізу наукових робіт визначено популярність та розвиток email маркетингу як одного з ефективних засобів комунікації. Наведено основні переваги email маркетингу. У дослідженні встановлено, що email маркетинг дозволяє ефективно вести комунікацію між освітніми закладами та майбутніми реципієнтами освітніх послуг. Визначено потребу у визначенні доцільного та ефективного інструментарію для здійснення інтернет розсилки. Робота присвячена аналізу та дослідженню функціональних можливостей інструментів для розсилки та конструкторів для створення електронних листів. У ході дослідження було визначено поняття «конструктора листів». Здійснено порівняльний аналіз з описом основних функцій, переваг та недоліків конструкторів листів Stripo, Tilda, Makemail, Beefree та сервісів розсилки листів Mailchimp, Unisender, E-sputnik, SendPulse. Визначено доцільне поєднання інструментарію для здійснення розсилки для освітніх цілей.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | електронний лист, інтернет маркетинг, конструктор листів, email-розсилка, освітні послуги |
Теми: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Підрозділи: | Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра інформатики і кібернетики |
Користувач, що депонує: | Кафедра інформатики і кібернетики |
Дата внесення: | 03 Черв 2020 10:26 |
Останні зміни: | 03 Черв 2020 10:26 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/9477 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |