МДПУ репозиторій

Аналіз інструментарію інтернет розсилки для освітніх цілей

Пройчев, С. М. та Чемерис, Г. Ю. (2020) Аналіз інструментарію інтернет розсилки для освітніх цілей. Ukrainian Journal of Educational Studies and Information Technology, 8 (1). с. 50-61. ISSN 2521-1234 online

[img]
Перегляд
Text
аналіз інструментарію.pdf

Скачати (1MB) | Перегляд
Офіційний URL: https://uesit.org.ua

Резюме

На основі аналізу наукових робіт визначено популярність та розвиток email маркетингу як одного з ефективних засобів комунікації. Наведено основні переваги email маркетингу. У дослідженні встановлено, що email маркетинг дозволяє ефективно вести комунікацію між освітніми закладами та майбутніми реципієнтами освітніх послуг. Визначено потребу у визначенні доцільного та ефективного інструментарію для здійснення інтернет розсилки. Робота присвячена аналізу та дослідженню функціональних можливостей інструментів для розсилки та конструкторів для створення електронних листів. У ході дослідження було визначено поняття «конструктора листів». Здійснено порівняльний аналіз з описом основних функцій, переваг та недоліків конструкторів листів Stripo, Tilda, Makemail, Beefree та сервісів розсилки листів Mailchimp, Unisender, E-sputnik, SendPulse. Визначено доцільне поєднання інструментарію для здійснення розсилки для освітніх цілей.

Тип елементу : Стаття
Неконтрольовані ключові слова: електронний лист, інтернет маркетинг, конструктор листів, email-розсилка, освітні послуги
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Підрозділи: Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра інформатики і кібернетики
Користувач, що депонує: Кафедра інформатики і кібернетики
Дата внесення: 03 Черв 2020 10:26
Останні зміни: 03 Черв 2020 10:26
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/9477

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу