Шлєіна, Людмила (2017) Умови формування гендерної компетентності сучасного фахівця. In: ІІІ Міжнародна науково-практична конференція «Педагогіка в системі гуманітарного знання», 8-9 вересня 2017, м. Одеса.
|
Text
Умови формування гендерної компетентності сучасного фахівця.pdf Скачати (4MB) | Перегляд |
Резюме
Аналіз стратегічних і нормативних документів, що визначають напрямки розвитку сучасної вищої освіти, дозволяє стверджувати, що одним з основних і перспективних підходів до його структурування є компетентістний підхід, в рамках якого якість результатів фахової підготовки розуміється як відповідність професійної підготовленості того, хто навчається вимогам сучасного суспільства і розглядається через поняття «професійна компетентність». Професійна компетентність фахівця визначається як багатофакторне явище, що включає в себе систему знань і умінь, його ціннісні орієнтації, мотиви діяльності, інтегровані показники культури (мова, стиль, спілкування, ставлення до себе і своєї діяльності, до суміжних галузей знань). вибір професійних компетентностей здійснюється з орієнтацією на ті вимоги, які пред'являє суспільство до професіоналізму фахівця того чи іншого профілю. В даний час одним з умов гуманізації освітнього процесу є його формування з позицій принципів гендерного підходу, котрий передбачає розвиток індивідуальних якостей особливостей та інтересів молоді незалежно до якої статі вони належать.
Тип елементу : | Доповідь на конференції або симпозіумі (Промова(виступ)) |
---|---|
Теми: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Підрозділи: | Учасники-партнери репозиторію МДПУ |
Користувач, що депонує: | Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності |
Дата внесення: | 03 Черв 2020 13:15 |
Останні зміни: | 03 Черв 2020 13:15 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/9444 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |