Шлєіна, Людмила (2017) Теоретичні засади формування гендерної компетентності студентів непедагогічних спеціальностей. Теоретико-методичні проблеми виховання дітей та учнівської молоді: зб. наук. пр., 3 (75). с. 394-401. ISSN 2308-3778
|
Text
Теоретичні засади формування гендерної компетентності студентів непедагогічних спеціальностей.pdf Скачати (9MB) | Перегляд |
Резюме
Початок XXI століття став новим якісним рубежем в історії розвитку людства, адже глобалізація, інформаційна революція, гуманізація, демократизація суспільства, інтенсифікація крос-культурних комунікацій суттєво вплинули на основи соціальної системи, спричинивши глибинні зміни соціальних інститутів і практик повсякденного життя людей, їх уявлень, цінностей, міжособистісних комунікацій, моральних норм, життєвих цілей і стратегій. Зазначені перетворення призвели до необхідності осягнення складних онтологічних проблем нової реальності з метою вироблення комплексної стратегії адекватного протистояння новим цивілізаційним викликам та актуалізували проблему щодо формування нової інфраструктури соціальних взаємовідносин, особистісних комунікацій (зокрема ґендерних), які потребують належного методологічного забезпечення.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Підрозділи: | Учасники-партнери репозиторію МДПУ |
Користувач, що депонує: | Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності |
Дата внесення: | 03 Черв 2020 13:15 |
Останні зміни: | 03 Черв 2020 13:15 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/9442 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |