МДПУ репозиторій

Теоретичні засади формування гендерної компетентності студентів непедагогічних спеціальностей

Шлєіна, Людмила (2017) Теоретичні засади формування гендерної компетентності студентів непедагогічних спеціальностей. Теоретико-методичні проблеми виховання дітей та учнівської молоді: зб. наук. пр., 3 (75). с. 394-401. ISSN 2308-3778

[img]
Перегляд
Text
Теоретичні засади формування гендерної компетентності студентів непедагогічних спеціальностей.pdf

Скачати (9MB) | Перегляд

Резюме

Початок XXI століття став новим якісним рубежем в історії розвитку людства, адже глобалізація, інформаційна революція, гуманізація, демократизація суспільства, інтенсифікація крос-культурних комунікацій суттєво вплинули на основи соціальної системи, спричинивши глибинні зміни соціальних інститутів і практик повсякденного життя людей, їх уявлень, цінностей, міжособистісних комунікацій, моральних норм, життєвих цілей і стратегій. Зазначені перетворення призвели до необхідності осягнення складних онтологічних проблем нової реальності з метою вироблення комплексної стратегії адекватного протистояння новим цивілізаційним викликам та актуалізували проблему щодо формування нової інфраструктури соціальних взаємовідносин, особистісних комунікацій (зокрема ґендерних), які потребують належного методологічного забезпечення.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Підрозділи: Учасники-партнери репозиторію МДПУ
Користувач, що депонує: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
Дата внесення: 03 Черв 2020 13:15
Останні зміни: 03 Черв 2020 13:15
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/9442

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу