Мелаш, В. Д. та Варениченко, А. Б. (2019) Теоретичні засади формування природничої компетентності в молодших школярів у реаліях Нової української школи. Науковий вісник мелітопольського державного педагогічного університету. Серія: Педагогіка, 2 (23). с. 69-74. ISSN 2219-5203
|
Text
Мелаш В.Д., Варениченко А.Б. Науковий вісник.pdf Скачати (255kB) | Перегляд |
Офіційний URL: http://magazine.mdpu.org.ua/index.php/nv/article/v...
Резюме
Освітнім результатом і діяльнісною характеристикою вивчення галузі «Природознавство» в Новій українській початковій школі має стати сформованість природничої компетентності учня ‒ якості, що інтегрує когнітивний, ціннісний та діяльнісний компоненти, охоплює систему предметних компетенцій і забезпечує успішне виконання доступних соціально й особистісно значущих завдань у царині відносин «людина – природа».
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра початкової і спеціальної освіти > Фахові видання |
Користувач, що депонує: | Кафедра початкової і спеціальної освіти Шевченко Ю.М. |
Дата внесення: | 03 Черв 2020 10:53 |
Останні зміни: | 25 Трав 2021 11:48 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/9420 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |