МДПУ репозиторій

Теоретичні засади формування природничої компетентності в молодших школярів у реаліях Нової української школи

Мелаш, В. Д. та Варениченко, А. Б. (2019) Теоретичні засади формування природничої компетентності в молодших школярів у реаліях Нової української школи. Науковий вісник мелітопольського державного педагогічного університету. Серія: Педагогіка, 2 (23). с. 69-74. ISSN 2219-5203

[img]
Перегляд
Text
Мелаш В.Д., Варениченко А.Б. Науковий вісник.pdf

Скачати (255kB) | Перегляд

Резюме

Освітнім результатом і діяльнісною характеристикою вивчення галузі «Природознавство» в Новій українській початковій школі має стати сформованість природничої компетентності учня ‒ якості, що інтегрує когнітивний, ціннісний та діяльнісний компоненти, охоплює систему предметних компетенцій і забезпечує успішне виконання доступних соціально й особистісно значущих завдань у царині відносин «людина – природа».

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Підрозділи: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра початкової і спеціальної освіти > Фахові видання
Користувач, що депонує: Кафедра початкової і спеціальної освіти Шевченко Ю.М.
Дата внесення: 03 Черв 2020 10:53
Останні зміни: 25 Трав 2021 11:48
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/9420

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу