Подпльота, С. В. (2018) Тьюторська позиція вчителя як інноваційний ресурс Нової української школи. Особистісно-професійний розвиток вчителя в умовах реалізації концепції Нової української школи, 14-16 черв. 2018 р.. с. 166-169.
|
Text
Мелітополь 201820200617_08310562.pdf1.pdf Скачати (625kB) | Перегляд |
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > L Освіта (Загальне) L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра іноземних мов |
Користувач, що депонує: | Кафедра іноземних мов |
Дата внесення: | 18 Черв 2020 06:15 |
Останні зміни: | 18 Черв 2020 06:15 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/9255 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |