МДПУ репозиторій

Тьюторська позиція вчителя як інноваційний ресурс Нової української школи

Подпльота, С. В. (2018) Тьюторська позиція вчителя як інноваційний ресурс Нової української школи. Особистісно-професійний розвиток вчителя в умовах реалізації концепції Нової української школи, 14-16 черв. 2018 р.. с. 166-169.

[img]
Перегляд
Text
Мелітополь 201820200617_08310562.pdf1.pdf

Скачати (625kB) | Перегляд
Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Підрозділи: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра іноземних мов
Користувач, що депонує: Кафедра іноземних мов
Дата внесення: 18 Черв 2020 06:15
Останні зміни: 18 Черв 2020 06:15
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/9255

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу