Ускова, Альона (2019) Інтегративний підхід у формуванні духовно-морального світогляду майбутніх хореографів в умовах реформ вищої освіти в Україні. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету. с. 150-155. ISSN ISSN 2307-4906
Text
стаття_№ 4_2019_Умань.pdf Скачати (476kB) |
Резюме
У статті розглянуто та теоретично обґрунтовано інтегративний підхід стосовно формування духовно-морального світогляду в майбутніх хореографів. А також презентовано особливості інтегративного підходу в процесі формування духовно-морального світогляду майбутніх хореографів в умовах реформ вищої освіти в Україні. Визначено, що особливостями інтегративного підходу у формуванні духовно-морального світогляду майбутніх хореографів в умовах реформ вищої освіти в Україні є врахування філософії мистецької освіти; сукупність принципів, методів дослідження та процедур, застосовуваних у хореографічній галузі; тенденції цифровізації та інформаційних технологій у викладанні хореографічних дисциплін. Ключові слова: реформи вищої освіти, інтегративний підхід, майбутні хореографи, процес формування, духовно-моральний світогляд, цифровізація, інформаційні технології, хореографічні дисципліни.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра теорії і методики музичної освіти та хореографії > Фахові видання |
Користувач, що депонує: | Кафедра теорії і методики музичної освіти та хореографії |
Дата внесення: | 28 Трав 2020 12:47 |
Останні зміни: | 07 Жов 2020 11:59 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/9191 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |