МДПУ репозиторій

Інтегративний підхід у формуванні духовно-морального світогляду майбутніх хореографів в умовах реформ вищої освіти в Україні

Ускова, Альона (2019) Інтегративний підхід у формуванні духовно-морального світогляду майбутніх хореографів в умовах реформ вищої освіти в Україні. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету. с. 150-155. ISSN ISSN 2307-4906

[img] Text
стаття_№ 4_2019_Умань.pdf

Скачати (476kB)

Резюме

У статті розглянуто та теоретично обґрунтовано інтегративний підхід стосовно формування духовно-морального світогляду в майбутніх хореографів. А також презентовано особливості інтегративного підходу в процесі формування духовно-морального світогляду майбутніх хореографів в умовах реформ вищої освіти в Україні. Визначено, що особливостями інтегративного підходу у формуванні духовно-морального світогляду майбутніх хореографів в умовах реформ вищої освіти в Україні є врахування філософії мистецької освіти; сукупність принципів, методів дослідження та процедур, застосовуваних у хореографічній галузі; тенденції цифровізації та інформаційних технологій у викладанні хореографічних дисциплін. Ключові слова: реформи вищої освіти, інтегративний підхід, майбутні хореографи, процес формування, духовно-моральний світогляд, цифровізація, інформаційні технології, хореографічні дисципліни.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Підрозділи: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра теорії і методики музичної освіти та хореографії > Фахові видання
Користувач, що депонує: Кафедра теорії і методики музичної освіти та хореографії
Дата внесення: 28 Трав 2020 12:47
Останні зміни: 07 Жов 2020 11:59
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/9191

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу