Стовбур, В. О. (2020) Комплексний підхід до вивчення фонетики в загальноосвітніх навчальних закладах. Студентські наукові студії: зб. наук. пр.. pp. 302-304.
![ЧАСОПИС__24_квітня_ 2020_МДПУ (1)-сторінки-1,301-304.pdf [thumbnail of ЧАСОПИС__24_квітня_ 2020_МДПУ (1)-сторінки-1,301-304.pdf]](https://eprints.mdpu.org.ua/style/images/fileicons/text.png) Text
            
              
Text
ЧАСОПИС__24_квітня_ 2020_МДПУ (1)-сторінки-1,301-304.pdf
Download (1MB)
Abstract
У статті розглянуто методику викладання фонетики в середній школі. Описуються традиційні та інноваційні підходи до вивчення фонетики. Дається опис елементам біоадекватного уроку.
| Item Type: | Article | 
|---|---|
| Subjects: | L Освіта > L Освіта (Загальне) L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи | 
| Divisions: | Учасники-партнери репозиторію МДПУ | 
| Depositing User: | Users 32 not found. | 
| Date Deposited: | 05 May 2020 07:43 | 
| Last Modified: | 05 May 2020 07:43 | 
| URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/9045 | 




