Харченко, Ю. Т. (2020) Сучасні підходи до музично-виконавської співтворчості студента і концертмейстера закладу вищої освіти. Молодь і ринок, 1 (180). с. 153-158. ISSN ISSN 2308-4634 (Print) ISSN 2617-0825 (Online)
Text
Дрогобич титулка 2020.pdf Скачати (764kB) |
|
Text
Дрогобич стаття 2020.pdf Скачати (792kB) |
Резюме
У статті проаналізовано окремі теоретичні та практичні питання підвищення якості виконавської співпраці концертмейстера і студента. Зазначено, що високий рівень ансамблевої культури дає змогу виконавцям здійснювати пошук ефективних підходів у власній практичній діяльності. Доведено, що чітке усвідомлення відмінності у специфіці сольного і спільного виконавства є одним з провідних принципів набуття концертмейстером необхідних ансамблевих навичок, умінь та знань. Розглянуті питання історії, теорії, методики, пов’язані з особливостями ансамблевого виконавства. Визначені умови, які забезпечують якість спільного виконавського процесу. Охарактеризовано відповідні професійні і особистісно-значущі якості студента і концертмейстера, наявність яких забезпечує плідну сумісну роботу.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра теорії і методики музичної освіти та хореографії > Фахові видання |
Користувач, що депонує: | Ю.Т. Харченко |
Дата внесення: | 05 Трав 2020 06:32 |
Останні зміни: | 02 Жов 2020 11:45 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/9032 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |