Єфіменко, Людмила та Островерхов, Владислав (2020) Маркетинг як філософія бізнесу за сучасних умов господарювання. In: IV Всеукраїнська студентська науково-практична конференція «Вища освіта – студентська наука – сучасне суспільство:напрями розвитку», 18, Київ.
Text
Матеріали конференції_2020-225-230.pdf Скачати (305kB) |
Резюме
Маркетинг – комплексна система організації виробництва і збуту продукції, орієнтована на задоволення потреб конкретних споживачів і отримання прибутку на основі дослідження і прогнозування ринку, вивчення внутрішнього і зовнішнього середовища підприємства-експортера, розробки стратегії і тактики поведінки на ринку за допомогою маркетингових програм.
Тип елементу : | Доповідь на конференції або симпозіумі (Стаття) |
---|---|
Теми: | H Суспільні науки > HB Економічна теорія |
Користувач, що депонує: | Depositor |
Дата внесення: | 02 Трав 2020 04:03 |
Останні зміни: | 20 Трав 2020 07:56 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/8979 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |