МДПУ репозиторій

Маркетинг як філософія бізнесу за сучасних умов господарювання

Єфіменко, Людмила та Островерхов, Владислав (2020) Маркетинг як філософія бізнесу за сучасних умов господарювання. In: IV Всеукраїнська студентська науково-практична конференція «Вища освіта – студентська наука – сучасне суспільство:напрями розвитку», 18, Київ.

[img] Text
Матеріали конференції_2020-225-230.pdf

Скачати (305kB)

Резюме

Маркетинг – комплексна система організації виробництва і збуту продукції, орієнтована на задоволення потреб конкретних споживачів і отримання прибутку на основі дослідження і прогнозування ринку, вивчення внутрішнього і зовнішнього середовища підприємства-експортера, розробки стратегії і тактики поведінки на ринку за допомогою маркетингових програм.

Тип елементу : Доповідь на конференції або симпозіумі (Стаття)
Теми: H Суспільні науки > HB Економічна теорія
Користувач, що депонує: Depositor
Дата внесення: 02 Трав 2020 04:03
Останні зміни: 20 Трав 2020 07:56
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/8979

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу