Хомчак, О. Г. та Волкова, І. В (2020) Когнітивні компоненти концепту гроза в буденній свідомості студентів. Закарпатські філологічні студії, 1 (13). с. 117-121.
Text
Закарпатські філологічні студії № 13_Т_1-страницы-117-121.pdf Скачати (15MB) |
Резюме
У статті досліджено образний і інформаційно-понятійний компоненти концепту гроза в українській мовній картині світу на базі вільного асоціативного експерименту. Розглянуто семантичну лакунарність у межах лексем дощ, грім, буря, блискавка тощо, які утворюють ядерний прошарок концепту гроза. Вважаємо, що слова «концепт» та «поняття» є однаковими за своєю внутрішньою формою, тому сприйматимемо досліджувані пари понять як складники концептів дощ, грім, буря, блискавка, які кожна людина використовує для обробки навколишньої дійсності, розпізнає частинами, а потім з’єднує в єдине ціле і трактує його відповідно до розуміння цього явища в межах своєї етнокультури.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | P Мова та література > P Філологія. Лінгвістика |
Підрозділи: | Філологічний факультет > Кафедра української мови |
Користувач, що депонує: | Кафедра української мови |
Дата внесення: | 10 Квіт 2020 11:23 |
Останні зміни: | 10 Квіт 2020 11:23 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/8938 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |