Хомчак, О. Г. and Волкова, І. В (2020) Когнітивні компоненти концепту гроза в буденній свідомості студентів. Закарпатські філологічні студії, 1 (13). pp. 117-121.
![Закарпатські філологічні студії № 13_Т_1-страницы-117-121.pdf [thumbnail of Закарпатські філологічні студії № 13_Т_1-страницы-117-121.pdf]](https://eprints.mdpu.org.ua/style/images/fileicons/text.png)
Закарпатські філологічні студії № 13_Т_1-страницы-117-121.pdf
Download (15MB)
Abstract
У статті досліджено образний і інформаційно-понятійний компоненти концепту гроза в українській мовній картині світу на базі вільного асоціативного експерименту.
Розглянуто семантичну лакунарність у межах лексем дощ, грім, буря, блискавка тощо, які утворюють ядерний прошарок концепту гроза. Вважаємо, що слова «концепт» та «поняття» є однаковими за своєю внутрішньою формою, тому сприйматимемо досліджувані пари понять як складники концептів дощ, грім, буря, блискавка, які кожна людина використовує для обробки навколишньої дійсності, розпізнає частинами, а потім з’єднує в єдине ціле і трактує його відповідно до розуміння цього явища в межах своєї етнокультури.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | P Мова та література > P Філологія. Лінгвістика |
Divisions: | Філологічний факультет > Кафедра української мови |
Depositing User: | Users 32 not found. |
Date Deposited: | 10 Apr 2020 11:23 |
Last Modified: | 10 Apr 2020 11:23 |
URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/8938 |