МДПУ репозиторій

Маркетингова діяльність сільськогосподарських підприємств

Застрожнікова, І. В. (2020) Маркетингова діяльність сільськогосподарських підприємств. In: Міжнародна науково-практична конференція "Соціально-компетентне управління корпораціями в умовах поведінкової економіки", 18, Луцьк.

[img] Text
Konf_Lutsk_18.02.2020-56-58 (1).pdf

Скачати (373kB)

Резюме

Розвиток аграрного потенціалу країни – запорука стійкого економічного зростання. Загалом, як свідчить міжнародний досвід, на сьогоднішній день необхідним є перехід від централізованої аграрної політики, сконцентрованої на аграрному секторі, до більш інтегрованої політики розвитку сільськогосподарських підприємств.

Тип елементу : Доповідь на конференції або симпозіумі (Стаття)
Теми: H Суспільні науки > HB Економічна теорія
Підрозділи: Учасники-партнери репозиторію МДПУ
Користувач, що депонує: Depositor
Дата внесення: 01 Квіт 2020 12:05
Останні зміни: 01 Квіт 2020 12:05
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/8893

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу