Застрожнікова, І. В. (2020) Маркетингова діяльність сільськогосподарських підприємств. In: Міжнародна науково-практична конференція "Соціально-компетентне управління корпораціями в умовах поведінкової економіки", 18, Луцьк.
Text
Konf_Lutsk_18.02.2020-56-58 (1).pdf Скачати (373kB) |
Резюме
Розвиток аграрного потенціалу країни – запорука стійкого економічного зростання. Загалом, як свідчить міжнародний досвід, на сьогоднішній день необхідним є перехід від централізованої аграрної політики, сконцентрованої на аграрному секторі, до більш інтегрованої політики розвитку сільськогосподарських підприємств.
Тип елементу : | Доповідь на конференції або симпозіумі (Стаття) |
---|---|
Теми: | H Суспільні науки > HB Економічна теорія |
Підрозділи: | Учасники-партнери репозиторію МДПУ |
Користувач, що депонує: | Depositor |
Дата внесення: | 01 Квіт 2020 12:05 |
Останні зміни: | 01 Квіт 2020 12:05 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/8893 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |