МДПУ репозиторій

Педагогічні умови підвищення рівня професійної компетентності вчителя фізичної культури

Христова, Т. Є. та Ребар, І. В. та Старостенко, В. О. (2020) Педагогічні умови підвищення рівня професійної компетентності вчителя фізичної культури. Інноваційна педагогіка, 20 (3). с. 118-122. ISSN ISSN 2663-6085

[img] Text
Христова.pdf

Скачати (170kB)

Резюме

У статті на основі структурно-логічного аналізу літератури та узагальнення власного досвіду охарактеризовано педагогічні умови, які спрямовані на підвищення рівня професійної компетентності вчителя фізичної культури у системі післядипломної педагогічної освіти. Актуальність пошуку ефективних шляхів підвищення рівня професійної компетентності вчителя фізичної культури визначається потребами суспільства у новому поколінні педагогічних кадрів, які на високому рівні зможуть реалізувати оздоровчі, освітні та виховні завдання, що відповідає пріоритетним напрямам державної освітньої політики України. Важлива роль у досягненні високого рівня професійної компетентності відводиться системі післядипломної педагогічної освіти, де створюються сприятливі умови для оптимізації процесу підвищення кваліфікації педагогічних працівників, постійного професійного розвитку, саморозвитку та самовдосконалення. Надається характеристика кожній педагогічній умові та окреслюються її змістовні складові, які позитивно впливають на професійний розвиток, саморозвиток та самовдосконалення вчителя фізичної культури в період підвищення кваліфікації педагогічних працівників. Перша педагогічна умова – забезпечення позитивної динаміки розвитку ціннісного ставлення вчителів фізичної культури до професійного самовдосконалення та саморозвитку в період підвищення кваліфікації; друга – розширення та збагачення практичного досвіду вчителів фізичної культури з компетентного розв’язання педагогічних ситуацій, що виникають у професійній діяльності, на основі використання інтерактивних методів навчання; третя – вдосконалення процесу оволодіння педагогами сучасними фізкультурно-оздоровчими технологіями та підготовка до їх впровадження в навчально-виховний процес загальноосвітньої школи. Наводиться алгоритм технології організації та проведення майстер-класів з фізичного виховання у загальноосвітній школі, які найбільш ефективно впливають на динаміку розвитку показників професійної компетентності педагога.

Тип елементу : Стаття
Неконтрольовані ключові слова: педагогічні умови, професійна компетентність, учитель фізичної культури, підвищення кваліфікації, майстер-клас
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи
Підрозділи: Природничо-географічний факультет > Кафедра теорії і методики фізичного виховання та спортивних дисциплін > Фахові видання
Користувач, що депонує: професор Тетяна Євгенівна / Т.Є. Христова
Дата внесення: 30 Бер 2020 08:38
Останні зміни: 06 Жов 2020 07:45
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/8855

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу