Журавльова, Л. С. (2019) Технологія роботи з батьками молодших школярів із дисграфією в контексті корекційно-педагогічного процесу. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка, 2 (23). с. 53-62. ISSN 2219-5203
Text
Педагогика_(23)-53-62.pdf Скачати (320kB) |
Резюме
У статті представлено технологію роботи з батьками молодших школярів із дисграфією в контексті комплексної роботи. Підкреслено, що однією з магістральних ліній розвитку освіти в ХХІ столітті є партнерство сім’ї і школи, що сприятиме активнішому залученню батьків до виховання. Висвітлено питання взаємодії фахівців і батьків молодших школярів в умовах закладу загальної середньої освіти. Здійснено аналіз філософської, психологічної і педагогічної літератури, який дав змогу визначити поняття «взаємодія». Визначено мету та основні завдання роботи з батьками для створення необхідного мовленнєво-розвивального середовища й надання їм теоретико-практичної бази знань, необхідної для забезпечення перманентності корекційно-педагогічного супроводу дітей з труднощами формування писемного мовлення або порушеннями навичок письма. Окреслено основні напрями співпраці вчителів початкових класів, фахівців і батьків у контексті корекційно-педагогічного навчання. З’ясовано організаційно-педагогічні умови проведення просвітницької роботи з батьками. Схарактеризовано компетентності, яких повинні набути батьки в процесі просвітницько-розвивальної діяльності.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи > Фахові видання |
Користувач, що депонує: | А.А. Солонська |
Дата внесення: | 27 Лют 2020 11:29 |
Останні зміни: | 24 Вер 2020 09:05 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/8773 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |