МДПУ репозиторій

Педагогічні умови становлення професійної ідентичності майбутніх педагогів

Кочкурова, О. В. та Федорова, О. В. та Єрмак, Г. В. (2019) Педагогічні умови становлення професійної ідентичності майбутніх педагогів. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка, 2 (23). с. 41-46. ISSN 2219-5203

[img] Text
2731-Текст статті-6380-1-10-20200217.pdf

Скачати (257kB)

Резюме

Стаття присвячена проблематиці професійного становлення майбутніх педагогів в ході професійного навчання. У статті розкрито сутність поняття «професійна ідентичність». За результатами теоретичного аналізу визначено, що професійна ідентичність – це динамічна система, яка формується у процесі професійної освіти та активного розвитку професійної компетентності. У професійному становленні педагога професійна ідентичність займає центральне місце, що є результатом усвідомлення своєї тотожності з професійною діяльністю та спільнотою, впевненості у своїй ефективності, відчуття себе як професіонала. Професійна ідентифікація педагога є невід’ємною складовою професійної свідомості особистості.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Підрозділи: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра психології > Фахові видання
Користувач, що депонує: Кафедра психології
Дата внесення: 26 Лют 2020 09:40
Останні зміни: 26 Жов 2021 21:23
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/8763

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу