Кочкурова, О. В. та Федорова, О. В. та Єрмак, Г. В. (2019) Педагогічні умови становлення професійної ідентичності майбутніх педагогів. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка, 2 (23). с. 41-46. ISSN 2219-5203
Text
2731-Текст статті-6380-1-10-20200217.pdf Скачати (257kB) |
Резюме
Стаття присвячена проблематиці професійного становлення майбутніх педагогів в ході професійного навчання. У статті розкрито сутність поняття «професійна ідентичність». За результатами теоретичного аналізу визначено, що професійна ідентичність – це динамічна система, яка формується у процесі професійної освіти та активного розвитку професійної компетентності. У професійному становленні педагога професійна ідентичність займає центральне місце, що є результатом усвідомлення своєї тотожності з професійною діяльністю та спільнотою, впевненості у своїй ефективності, відчуття себе як професіонала. Професійна ідентифікація педагога є невід’ємною складовою професійної свідомості особистості.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра психології > Фахові видання |
Користувач, що депонує: | Кафедра психології |
Дата внесення: | 26 Лют 2020 09:40 |
Останні зміни: | 26 Жов 2021 21:23 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/8763 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |