Мільчевська, Г. С. (2019) Медіаграмотність у підготовці фахівців соціальної сфери. Проблеми освіти: зб. наук. пр. (93). с. 235-246.
Text
МГС.pdf Скачати (896kB) |
Резюме
Статтю присвячено висвітленню теми медіаграмотності у підготовці фахівців соціальної сфери. Розглянуто ідею розроблення стандартів і освітніх програм інформаційної грамотності для викладачів та здобувачів вищої освіти. Проаналізовано поняття «медіаграмотність» у трактуванні сучасних учених, зазначено особливості медіаграмотності фахівців соціальної сфери, а саме: включення інформаційних матеріалів про мас-медіа до базових дисциплін навчального плану; мотиваційність у вивчені сучасної медіасистеми; саморозвиток здобувачів вищої освіти на основі масмедіа; прагнення до медіатворчості через медіаресурси; збагачення медіадосвіду та створення власних медіафільтрів з метою критичного опрацювання медіаресурсів для подальшої професійній діяльності. У статті проаналізовано фактори ефективності застосування медіаграмотності: залучення більшої кількості студентів; організація викладача для навчання; активізація взаємодії учасників освітнього процесу із зовнішніми ресурсами; зростання уваги студентів до контенту; створення і взаємодія з медіафахівцямипрактиками; можливість пошуку різного спектру ресурсів для подальшої професійної діяльності.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи |
Користувач, що депонує: | Користувачі 4349 не знайдено. |
Дата внесення: | 20 Лют 2020 11:39 |
Останні зміни: | 20 Лют 2020 11:39 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/8749 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |