Єрмоленко, С. І. та Митяй, З. О. та Юрченко, Т. Г. (2019) Досвід реалізації компетентнісного й особистісно-орієнтовного підходів до викладання синтаксису в умовах становлення Нової української школи. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка, 2 (23). с. 106-111. ISSN 2219-5203
Text
Педагогика-23-сторінки-106-111.pdf Скачати (263kB) |
Резюме
У статті розглянута реалізація компетентнісного й особистісно-орієнтованого підходу до навчання на рівні синтаксису через кваліфіковану підготовку студентів-філологів; зроблений аналіз праць як з лінгвістики, так і з методики викладання синтаксису; систематизовані мета й завдання такого навчання в умовах реформи вищих і загальноосвітніх навчальних закладів; передбачений аналіз сучасних навчальних програм і підручників “Українська (рідна) мова ˮ, які ґрунтуються на компетентнісному й особистісно-орієнтовному підході до викладання або навчання синтаксису; пропонується розгляд власне стилістичних завдань або вправ відповідно до рівнів складності: стандартний, академічний і професійний; підбиті підсумки щодо втілення концепції Нової української школи на уроках синтаксису в середній школі та на заняттях у вишах.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Підрозділи: | Філологічний факультет > Кафедра української мови > Фахові видання |
Користувач, що депонує: | Кафедра української мови |
Дата внесення: | 20 Лют 2020 13:43 |
Останні зміни: | 29 Вер 2020 12:36 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/8741 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |