Досвід реалізації компетентнісного й особистісно-орієнтовного підходів до викладання синтаксису в умовах становлення Нової української школи

Єрмоленко, С. І. and Митяй, З. О. and Юрченко, Т. Г. (2019) Досвід реалізації компетентнісного й особистісно-орієнтовного підходів до викладання синтаксису в умовах становлення Нової української школи. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка, 2 (23). pp. 106-111. ISSN 2219-5203

[thumbnail of Педагогика-23-сторінки-106-111.pdf] Text
Педагогика-23-сторінки-106-111.pdf

Download (263kB)

Abstract

У статті розглянута реалізація компетентнісного й особистісно-орієнтованого підходу до навчання на рівні синтаксису через кваліфіковану підготовку студентів-філологів; зроблений аналіз праць як з лінгвістики, так і з методики викладання синтаксису; систематизовані мета й завдання такого навчання в умовах реформи вищих і загальноосвітніх навчальних закладів; передбачений аналіз сучасних навчальних програм і підручників “Українська (рідна) мова ˮ, які ґрунтуються на компетентнісному й особистісно-орієнтовному підході до викладання або навчання синтаксису; пропонується розгляд власне стилістичних завдань або вправ відповідно до рівнів складності: стандартний, академічний і професійний; підбиті підсумки щодо втілення концепції Нової української школи на уроках синтаксису в середній школі та на заняттях у вишах.

Item Type: Article
Subjects: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Divisions: Філологічний факультет > Кафедра української мови > Фахові видання
Depositing User: Users 32 not found.
Date Deposited: 20 Feb 2020 13:43
Last Modified: 29 Sep 2020 12:36
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/8741

Actions (login required)

View Item
View Item