Лебедка, А. А. та Шквиря, Н. О. (2020) Анкетування як інструмент розробки маркетингової стратегії підприємства. In: І Міжнародна науково-практична конференція підприємництво в аграрній сфері: глобальні виклики та ефективний менеджмент, 12-13, Запоріжжя.
Text
ЧАСТИНА2 конференція ЗНУ (1)-273-275 (1).pdf Скачати (320kB) |
Резюме
На сучасному етапі розвитку економіки все більше підприємств визнають розробку власної маркетингової стратегії однією з основних можливостей підвищення конкурентоспроможності. Дана позиція обумовлена тим, що будь- яке підприємство стикається зі змінами умов зовнішнього середовища, купівельної спроможності цільового сегмента, рівня конкурентоспроможності тощо.
Тип елементу : | Доповідь на конференції або симпозіумі (Стаття) |
---|---|
Теми: | H Суспільні науки > HB Економічна теорія |
Користувач, що депонує: | Depositor |
Дата внесення: | 11 Лют 2020 02:02 |
Останні зміни: | 18 Лют 2020 07:40 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/8724 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |