МДПУ репозиторій

Анкетування як інструмент розробки маркетингової стратегії підприємства

Лебедка, А. А. та Шквиря, Н. О. (2020) Анкетування як інструмент розробки маркетингової стратегії підприємства. In: І Міжнародна науково-практична конференція підприємництво в аграрній сфері: глобальні виклики та ефективний менеджмент, 12-13, Запоріжжя.

[img] Text
ЧАСТИНА2 конференція ЗНУ (1)-273-275 (1).pdf

Скачати (320kB)

Резюме

На сучасному етапі розвитку економіки все більше підприємств визнають розробку власної маркетингової стратегії однією з основних можливостей підвищення конкурентоспроможності. Дана позиція обумовлена тим, що будь- яке підприємство стикається зі змінами умов зовнішнього середовища, купівельної спроможності цільового сегмента, рівня конкурентоспроможності тощо.

Тип елементу : Доповідь на конференції або симпозіумі (Стаття)
Теми: H Суспільні науки > HB Економічна теорія
Користувач, що депонує: Depositor
Дата внесення: 11 Лют 2020 02:02
Останні зміни: 18 Лют 2020 07:40
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/8724

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу