МДПУ репозиторій

Психолого-педагогічні аспекти формування культури мовленнєвого спілкування дітей дошкільного віку

Єрмак, Г. В. (2019) Психолого-педагогічні аспекти формування культури мовленнєвого спілкування дітей дошкільного віку. Психологія та педагогіка: методика та проблеми практичного застосування, 1. с. 57-61.

[img] Text
Єрмак ГВ_Тези.pdf

Скачати (202kB)

Резюме

Загальновідомо, що велике значення у вихованні основ культури спілкування має дошкільний вік, оскільки саме в цей період життя закладаються основи моральних якостей. Ця проблема особливо актуальна на сучасному етапі в зв'язку з тим, що в умовах постійного збільшення числа контактів дітей (в сім'ї, дитячому садку, транспорті, у дворі тощо) значно збільшується психічне навантаження на дитину навіть при доброзичливому спілкуванні. На думку Б. Паригіна в таких умовах дошкільнику необхідно обрати певний спосіб поведінки: «Постає питання про захисні механізмі, що запобігають або локалізують нервово-психічні перевантаження організму» [4, с. 153]. Ми вважаємо, що одним з таких захисних механізмів нервової системи дитини від перевантаження є формування у неї культури спілкування з оточуючими людьми, значущою характеристикою якої є мовний етикет.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Підрозділи: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи
Користувач, що депонує: Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи
Дата внесення: 18 Лют 2020 07:26
Останні зміни: 18 Лют 2020 07:26
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/8716

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу