Єрмак, Г. В. (2019) Психолого-педагогічні аспекти формування культури мовленнєвого спілкування дітей дошкільного віку. Психологія та педагогіка: методика та проблеми практичного застосування, 1. с. 57-61.
Text
Єрмак ГВ_Тези.pdf Скачати (202kB) |
Резюме
Загальновідомо, що велике значення у вихованні основ культури спілкування має дошкільний вік, оскільки саме в цей період життя закладаються основи моральних якостей. Ця проблема особливо актуальна на сучасному етапі в зв'язку з тим, що в умовах постійного збільшення числа контактів дітей (в сім'ї, дитячому садку, транспорті, у дворі тощо) значно збільшується психічне навантаження на дитину навіть при доброзичливому спілкуванні. На думку Б. Паригіна в таких умовах дошкільнику необхідно обрати певний спосіб поведінки: «Постає питання про захисні механізмі, що запобігають або локалізують нервово-психічні перевантаження організму» [4, с. 153]. Ми вважаємо, що одним з таких захисних механізмів нервової системи дитини від перевантаження є формування у неї культури спілкування з оточуючими людьми, значущою характеристикою якої є мовний етикет.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи |
Користувач, що депонує: | Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи |
Дата внесення: | 18 Лют 2020 07:26 |
Останні зміни: | 18 Лют 2020 07:26 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/8716 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |