МДПУ репозиторій

Концептуальні засади формування навичок міжкультурної комунікації учнів початкової школи

Молодиченко, Валентин Вікторович та Молодиченко, Наталія Алімджанівна (2019) Концептуальні засади формування навичок міжкультурної комунікації учнів початкової школи. «Дзяло»: е-списание в областта на хуманитаристиката за българистични изследвания в периода Х-ХХI век (13). ISSN 1314-9067

[img] Text
Molodychenko_1314-9067_XIII.pdf

Скачати (176kB)

Резюме

Входження України у світове та європейське співтовариство відбувається в умовах інтенсифікації глобалізаційних та інтеграційних процесів, політичного й культурного зближення різних країн світу. Полікультурність як внутрішнього, так і зовнішнього суспільного середовища вимагає від кожного громадянина здатності до міжетнічної та міжкультурної комунікації і толерантного ставлення до культурних цінностей інших народів, етнічних груп, окремої особистості. Тому дедалі гостріше постає необхідність цілеспрямовано готувати молоде покоління до міжкультурної взаємодії в полікультурному й динамічному світі. Вирішальна роль у розв’язанні цього завдання належить формуванню навичок міжкультурної комунікації в учнів у школі як одній із наймасовіших соціальних інституцій сучасності.

Тип елементу : Стаття
Теми: Q Наука > Q Наука (Загальне)
Підрозділи: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра початкової і спеціальної освіти
Користувач, що депонує: Секція з іноземних мов кафедри початкової освіти
Дата внесення: 14 Лют 2020 13:08
Останні зміни: 24 Трав 2021 11:43
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/8692

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу