Меркулова, Н. В. та Канарова, О. В. (2019) До проблеми професійної підготовки тьюторів у системі освіти України. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах: зб. наук. пр. (66). с. 83-88. ISSN 1992-5786
Text
Стаття_Меркулова.pdf Скачати (279kB) |
Резюме
У статті розкрито проблему професійної підготовки тьюторів у системі освіти України. На сучасному етапі розвитку суспільства соціально-економічні проблеми, що поглиблені кризою моральної свідомості, зумовлюють необхідність перетворень у вихованні і розвитку особистості шляхом розширення сфери духовних і матеріальних цінностей, що мають розкриватися як через спільну взаємодію педагога і вихованців, так і через індивідуальний досвід діяння. Це викликає в культурно-освітньому просторі питання щодо розвитку особистості на основі індивідуального підходу із урахуванням сучасних досліджень у сфері філософії, психології, соціальної педагогіки та практики соціальної роботи. Це вимагає консолідації зусиль між сучасними соціальними інституціями та всією системою освіти для створення моделі школи тьюторської майстерності, що дозволить особистості в умовах багатоконфесійного та мультикультурного суспільства допомогти розвинути навчальні здібності, знання та вміння, моральні цінності і ставлення до оточуючих, формувати соціальний досвід і компетентність у сферах особистого повсякденного життя.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи > Фахові видання |
Користувач, що депонує: | Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи |
Дата внесення: | 07 Лют 2020 10:59 |
Останні зміни: | 08 Жов 2020 11:21 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/8634 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |