МДПУ репозиторій

Зміст і значення поняття "Диригентська компетенція" у творчому самовираженні педагога-музиканта

Врубель, Г. Ф. (2019) Зміст і значення поняття "Диригентська компетенція" у творчому самовираженні педагога-музиканта. Педагогічна освіта: теорія і практика, 27 (2). с. 175-179. ISSN ISSN 2309-9763

[img] Text
Врубель_фахова_2019.pdf

Скачати (779kB)

Резюме

У статті розкрито сутність і зміст понять “компетентність”, “компетентнісний підхід”, “диригентська компетенція”. Автор окреслює способи формування фахової компетентності майбутніх учителів музичного мистецтва в умовах навчання у закладах вищої професійної освіти.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Підрозділи: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра теорії і методики музичної освіти та хореографії > Фахові видання
Користувач, що депонує: концертмей Ганна Врубель
Дата внесення: 03 Лют 2020 08:55
Останні зміни: 18 Січ 2021 17:00
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/8581

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу