Врубель, Г. Ф. (2019) Зміст і значення поняття "Диригентська компетенція" у творчому самовираженні педагога-музиканта. Педагогічна освіта: теорія і практика, 27 (2). с. 175-179. ISSN ISSN 2309-9763
Text
Врубель_фахова_2019.pdf Скачати (779kB) |
Резюме
У статті розкрито сутність і зміст понять “компетентність”, “компетентнісний підхід”, “диригентська компетенція”. Автор окреслює способи формування фахової компетентності майбутніх учителів музичного мистецтва в умовах навчання у закладах вищої професійної освіти.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра теорії і методики музичної освіти та хореографії > Фахові видання |
Користувач, що депонує: | концертмей Ганна Врубель |
Дата внесення: | 03 Лют 2020 08:55 |
Останні зміни: | 18 Січ 2021 17:00 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/8581 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |