МДПУ репозиторій

Змістовні характеристики креативності підлітків у контексті сучасних методологічних підходів

Терещенко, С. В. (2019) Змістовні характеристики креативності підлітків у контексті сучасних методологічних підходів. Педагогічна освіта: теорія і практика, 27 (2-2019). с. 121-127. ISSN 2309-9763

[img] Text
Змістовні характеристики креативності підлітків у контексті сучасних методологічних підходів.pdf

Скачати (10MB)

Резюме

У статті розкрито феномен креативності, як особистісної якості людини, необхідної їй для творчості. Автор описує особливості школярів підліткового віку, їх прагнення до пізнання мистецтва та надає змістовні характеристики підліткової креативності. Креативність підлітків розглядається як інтегрована властивість, що поєднує асоціативно-образне мислення, творчу уяву, художню спостережливість та дає учню здійснити арт-самовираження засобами мистецтва. Дослідження означеної проблематики будується на основі актуальних методологічних підходів: холістсько-емерджентного, праксіологічного, середовищного, компетентнісного та особистісно-діяльнісного, у процесі розглядання яких автором виведено сутність креативності підлітків та розкрито її зміст.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Підрозділи: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра теорії і методики музичної освіти та хореографії > Фахові видання
Користувач, що депонує: викладач Світлана Веніамінівна Терещенко
Дата внесення: 30 Січ 2020 14:30
Останні зміни: 18 Січ 2021 17:01
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/8573

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу