Пилипенко, А. А. та Фартушняк, О. В. та Пасічник, І. Ю. (2017) Конкурентоспроможність продукції промислового підприємства: організація управління та маркетингове забезпечення. Інший. ФОП Лібуркіна Л. М., Харків.
Text
2017_Pylypenko_enterprise competitiveness.pdf Скачати (5MB) |
Резюме
Монографія являє собою дослідження теоретичних та практичних проблем управління конкурентоспроможністю продукції у тісному взаємозв’язку зі змінами кон’юнктури ринку та маркетинговою стратегії. Розроблено процедуру визначення рівня конкурентоспроможності продукції та науково-методичний підхід до обґрунтування керівних впливів системи управління нею. Суттєву увагу приділено розробці рекомендацій з підвищення ефективності використання маркетингового інструментарію в системі управління конкурентоспроможності продукції. Рекомендовано для вчених-економістів, викладачів, аспірантів та студентів, фахівців підприємств, а також тих, хто цікавиться проблемами конкурентоспроможності продукції та маркетинговою стратегією.
Тип елементу : | Монографія (Інший) |
---|---|
Теми: | H Суспільні науки > HB Економічна теорія |
Користувач, що депонує: | Depositor |
Дата внесення: | 21 Січ 2020 02:03 |
Останні зміни: | 29 Січ 2020 11:30 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/8561 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |