МДПУ репозиторій

Конкурентоспроможність продукції промислового підприємства: організація управління та маркетингове забезпечення

Пилипенко, А. А. та Фартушняк, О. В. та Пасічник, І. Ю. (2017) Конкурентоспроможність продукції промислового підприємства: організація управління та маркетингове забезпечення. Інший. ФОП Лібуркіна Л. М., Харків.

[img] Text
2017_Pylypenko_enterprise competitiveness.pdf

Скачати (5MB)

Резюме

Монографія являє собою дослідження теоретичних та практичних проблем управління конкурентоспроможністю продукції у тісному взаємозв’язку зі змінами кон’юнктури ринку та маркетинговою стратегії. Розроблено процедуру визначення рівня конкурентоспроможності продукції та науково-методичний підхід до обґрунтування керівних впливів системи управління нею. Суттєву увагу приділено розробці рекомендацій з підвищення ефективності використання маркетингового інструментарію в системі управління конкурентоспроможності продукції. Рекомендовано для вчених-економістів, викладачів, аспірантів та студентів, фахівців підприємств, а також тих, хто цікавиться проблемами конкурентоспроможності продукції та маркетинговою стратегією.

Тип елементу : Монографія (Інший)
Теми: H Суспільні науки > HB Економічна теорія
Користувач, що депонує: Depositor
Дата внесення: 21 Січ 2020 02:03
Останні зміни: 29 Січ 2020 11:30
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/8561

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу