Тарасова, В. А. (2019) Розвиток професійної компетентності вчителів в умовах освітніх трансформацій. Наукові записки Бердянського державного педагогічного університету. Педагогічні науки (3). с. 363-369.
Text
Тарасова_Стаття.pdf Скачати (484kB) |
Резюме
Суспільно-політичні й соціально-економічні зміни, що відбуваються на сучасному етапі розвитку України, зумовлюють посилення уваги до систематичного розвитку професійної компетентності вчителів. Зміна освітньої парадигми, що відбувається в Україні вимагає перегляду підходів професійної підготовки та перепідготовки учителя, адже «... зійшло з арени старе гасло про вчителя як про провідну фігуру навчально-виховного процесу, поступившись місцем ідеї ХХІ ст.: вчитель – це носій освітніх і суспільних змін». Високі вимоги, що висуваються державою до рівня професійної компетентності педагога нової формації – особистості, здатної до самовдосконалення, саморозвитку й креативності постійно вдосконалюються та підвищуються. Спонукають вчителів до систематичного підвищення кваліфікації, зумовлюють пошук нових, альтернативних напрямів професійної, фахової підготовки та постійного розвитку професійної компетентності.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Підрозділи: | Учасники-партнери репозиторію МДПУ |
Користувач, що депонує: | Вікторія Тарасова |
Дата внесення: | 22 Січ 2020 12:24 |
Останні зміни: | 16 Жов 2020 06:00 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/8524 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |