МДПУ репозиторій

Сегментування української плодово-ягідної продукції на міжнародному ринку

Колокольчикова, І. В. (2019) Сегментування української плодово-ягідної продукції на міжнародному ринку. Приазовський економічний вісник, 5 (16). с. 13-17. ISSN 2522-4263

[img] Text
4.pdf

Скачати (430kB)

Резюме

У статті розкрито сутність категорії «сегментування ринку» як процесу, виділено класичні підходи до принципів сегмен- тування на національному рівні. Висвітлено основні напрями проникнення на світові ринки, які досліджували науковці. Дове- дено передумови розвитку міжнародного ринку, його перспек- тив. У процесі міжнародної сегментації ринку плодово-ягідної продукції вивчено досвід провідних вчених з цього питання, запропоновано концепцію міжнародного сегментування ринку плодів та ягід за відповідними блоками. Ця концепція разом з виділенням етапів включає блоки з обґрунтованим переліком показників оцінювання та змісту самого процесу сегментації. Проаналізовано сучасний стан розвитку експортно-імпортних операцій українських товаровиробників з міжнародним ринком фруктів та ягід, встановлено позитивні тенденції.

Тип елементу : Стаття
Теми: H Суспільні науки > HB Економічна теорія
Користувач, що депонує: Depositor
Дата внесення: 14 Січ 2020 02:03
Останні зміни: 21 Січ 2020 09:10
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/8509

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу