Шавкун, Ірина та Дибчинська, Яна (2015) Ціннісний менеджмент: сутність і перспективи. Versus, 1 (5). с. 111-116. ISSN 2310-4562
Text
Versus_1_2015_017.pdf Скачати (457kB) |
Резюме
З огляду на одне з головних завдань суспільного розвитку третього тисячоліття – збереження та реалізацію людського потенціалу – обґрунтовано необхідність відмови від ієрархічно-бюрократичної системи традиційного менеджменту, в якій домінували ціннісні категорії продуктивності, орієнтації на результат та економічне зростання, й переходу до людиновимірного управління. Це зумовлює нове розуміння організаційної культури, ядром якої є моральні, коопераційні, комунікативні цінності, цінності добробуту й цінності, спрямовані на досягнення. Ціннісний менеджмент як система управління, що передбачає скоординованість і взаємоузгодженість цінностей організації, слугує надійним орієнтиром для ухвалення ефективних менеджерських рішень, формує корпоративну ідентичність і забезпечує інтегративну місію.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | B Філософія. Психологія. Релігія > B Філософія (Загальне) H Суспільні науки > H Суспільні науки (Загальне) |
Підрозділи: | Учасники-партнери репозиторію МДПУ |
Користувач, що депонує: | admin admin mdpu |
Дата внесення: | 06 Лют 2016 12:14 |
Останні зміни: | 02 Жов 2019 05:52 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/85 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |