МДПУ репозиторій

Ціннісний менеджмент: сутність і перспективи

Шавкун, Ірина та Дибчинська, Яна (2015) Ціннісний менеджмент: сутність і перспективи. Versus, 1 (5). с. 111-116. ISSN 2310-4562

[img] Text
Versus_1_2015_017.pdf

Скачати (457kB)

Резюме

З огляду на одне з головних завдань суспільного розвитку третього тисячоліття – збереження та реалізацію людського потенціалу – обґрунтовано необхідність відмови від ієрархічно-бюрократичної системи традиційного менеджменту, в якій домінували ціннісні категорії продуктивності, орієнтації на результат та економічне зростання, й переходу до людиновимірного управління. Це зумовлює нове розуміння організаційної культури, ядром якої є моральні, коопераційні, комунікативні цінності, цінності добробуту й цінності, спрямовані на досягнення. Ціннісний менеджмент як система управління, що передбачає скоординованість і взаємоузгодженість цінностей організації, слугує надійним орієнтиром для ухвалення ефективних менеджерських рішень, формує корпоративну ідентичність і забезпечує інтегративну місію.

Тип елементу : Стаття
Теми: B Філософія. Психологія. Релігія > B Філософія (Загальне)
H Суспільні науки > H Суспільні науки (Загальне)
Підрозділи: Учасники-партнери репозиторію МДПУ
Користувач, що депонує: admin admin mdpu
Дата внесення: 06 Лют 2016 12:14
Останні зміни: 02 Жов 2019 05:52
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/85

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу